Witam
Od października jestem posiadaczem Xperia 1 J9110
Generalnie z telefonem nigdy nie było problemów jakichś dosyć uciążliwych i po Xperiach typu Z/Z3 w których samoistnie pękały tylne klapki miało już nie być żadnego innego urządzenia ze szkłem na tyle ale jakoś tak wyszło że jednak kupiłem 1.
Myślę telefon za tyle kasy to już nie ma bata.
Podczas ładowania nagrzał się trochę o dziwo no ale ok. Odłączyłem go od ładowarki i położyłem na chwilę na kafelkach zawiązać buty.
Siadam do auta i patrzę ale syf na etui (etui spigen liquid crystal), przecieram i patrzę że to nie bród a pajęczynka na tylnej klapce. No kur@@ mać.
I tak teraz zastanawiam się jak zmusić autoryzowany serwis do wymiany tego na gwarancji, tym bardziej że poprzednie Xperie miały wady produkcyjne i te klapki pękały samoistnie jak u mnie dzisiaj. Co ciekawe pękła identycznie z każdej ze stron. Tak jakby w jednen miejscu zgromadziła się wysoką temperatura i od tego miejsca pękło po każdej ze stron równomiernie i niemal identycznie.
Naprawiłem jak do tej pory setki telefonów, potrafię rozbierać je bez jakiejkolwiek śladu. Dysponuje sprzętem który gdzieś tam pozostał typu podgrzewacz do separacji dotyku od LCD lub całości od ramki urządzenia więc mogę równomiernie podgrzać tył i zdjąć go, wyczyścić całą ramkę po pozostałościach z uszczelki i kupić klapkę za 160 zł z magboss lub za około 200 z allegro . Myślę, że nawet w serwisie nikt by się nie skapnał, że coś było kombinowane. Bo jeżeli zrobię to bez śladu to nie mieli by za bardzo po czym. Gorsza sprawa, bo muszę dokupić osobno antenę NFC i nakleić ja na klapkę bo z reguły z rozbitych klapek precyzyjne zdjęcie anteny NFC bez śladów na niej graniczy z cudem.
Udało się komuś przepchnąć tak Xperie na serwis i wymienić klapkę gwarancyjnie ?
Kiedyś odkleiła mi się w Z2 to już nie kleili z powrotem a wymienili na nową więc i tak ponieśli koszta i tak jeszcze w-support. Nie wiem jak sytuacja wygląda z nowym CTDI gdzie moja XZ premium leży już trzeci tydzień.