Skocz do zawartości
krzysztof.wasik

Xperia 1 J9110 - pajęczynka na tylnej klapie a naprawa gwarancyjna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam

     

    Od października jestem posiadaczem Xperia 1 J9110

     

    Generalnie z telefonem nigdy nie było problemów jakichś dosyć uciążliwych i po Xperiach typu Z/Z3 w których samoistnie pękały tylne klapki miało już nie być żadnego innego urządzenia ze szkłem na tyle ale jakoś tak wyszło że jednak kupiłem 1. 

     

    Myślę telefon za tyle kasy to już nie ma bata. 

    Podczas ładowania nagrzał się trochę o dziwo no ale ok. Odłączyłem go od ładowarki i położyłem na chwilę na kafelkach zawiązać buty.

    Siadam do auta i patrzę ale syf na etui (etui spigen liquid crystal), przecieram i patrzę że to nie bród a pajęczynka na tylnej klapce. No [email protected]@ mać. 

     

    I tak teraz zastanawiam się jak zmusić autoryzowany serwis do wymiany tego na gwarancji, tym bardziej że poprzednie Xperie miały wady produkcyjne i te klapki pękały samoistnie jak u mnie dzisiaj. Co ciekawe pękła identycznie z każdej ze stron. Tak jakby w jednen miejscu zgromadziła się wysoką temperatura i od tego miejsca pękło po każdej ze stron równomiernie i niemal identycznie. 

     

    Naprawiłem jak do tej pory setki telefonów, potrafię rozbierać je bez jakiejkolwiek śladu. Dysponuje sprzętem który gdzieś tam pozostał typu  podgrzewacz do separacji dotyku od LCD lub całości od ramki urządzenia więc mogę równomiernie podgrzać tył i zdjąć go, wyczyścić całą ramkę po pozostałościach z uszczelki i kupić klapkę za 160 zł z magboss lub za około 200 z allegro. Myślę, że nawet w serwisie nikt by się nie skapnał, że coś było kombinowane. Bo jeżeli zrobię to bez śladu to nie mieli by za bardzo po czym. Gorsza sprawa, bo muszę dokupić osobno antenę NFC i nakleić ja na klapkę bo z reguły z rozbitych klapek precyzyjne zdjęcie anteny NFC bez śladów na niej graniczy z cudem. 

    Udało się komuś przepchnąć tak Xperie na serwis i wymienić klapkę gwarancyjnie ? 

     

    Kiedyś odkleiła mi się w Z2 to już nie kleili z powrotem a wymienili na nową więc i tak ponieśli koszta i tak jeszcze w-support. Nie wiem jak sytuacja wygląda z nowym CTDI gdzie moja XZ premium leży już trzeci tydzień. 

    Edytowane przez krzysztof.wasik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    A nie prosciej skontaktować się z serwisem, opisać całą sytuacje i zobaczyć jak wygląda sytuacja? Nikt z tu obecnych nie zmusi serwisu na wymiane tylnej klapki. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W. Zgłoszeniu opisać sytuację, że ory ładowarka w trakcie ładowania nagrzała w twojej ocenie dość mocno telefon. Nie dokończyłeś ładowania czyli przerwałeś na około 40% z powodu wyjścia itp i po chwili podniosłeś telefon i zwróciłeś uwagę na okruszki szkła na drewnianym biurku, efekt pęknięte szklane plecy telefonu.

    Nie możesz napisać że używasz etui. To prowadzi do zatrzymania przewidywanego chłodzenia telefonu.
    Nie możesz napisać że położyłeś ciepły tel na zimnej posadzce. To prowadzi do szoku termicznego czyli szybkiego schłodzenia szkła które nie może równomiernie oddać ciepła.

    Powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety ale tego można było się spodziewać, co dziwne bo W-Supoort podobne zgłoszenie rozpatrzył od ręki 3lata temu.

     

    Wystawiony kosztorys na kwotę 275,83. 

     

    Teraz zastanawiam się czy wykonać naprawę samemu czy płacić im za darmo jakieś 160zł... + klapka

     

    Czy próbować reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.

    Próbował ktoś ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x