@the_naturat_com W tego towerdefensanie miałem akurat przyjemności zagrać wcześniej. Przeszedłem pierwszy poziom i trochę drugiego i jest to całkiem przyzwoity klasyczny towerdefensez ładną grafiką2D, chociaż ta bardzo wysoka rozdzielczość tła trochę męczy moje oczy. Co do grafiki mojej gry osobiście nie wydaje misię, żebybyła brzydka i dotychczasowe opinie testerów były na ten temat dość pozytywne.
Co do różnic, które zauważyłem poza tym, że gra jest w2D, przez co może sobie pozwolić na znacznie większą ilość przeciwników na raz, możliwością wyboru typu namierzania przez wieżyczki i tym, że buduje się je poprzez przesunięcie palcem w określone miejsce, a nie jak u mnie na konkretnej platformie. Mechanicznie nie zauważyłem jakiejś zdecydowanie dużej różnicy między moją grą, adefensezone3. Co prawda wdefensezone3 wszystkie ulepszenia wieżyczek dostępne są od razu, nie zmieniają one jednak wiele poza zwiększeniem obrażeń, zasięgu i trochę innymspritem, podczas gdy w neondefendersznaczna część wieżyczek w dużym stopniu różni się od swojego poprzednika (poza pierwszymi ulepszeniami). Nowe wieżyczki są wdefensezoneodblokowywane stopniowo wraz z kolejnymi misjami, a wneondefenderszdobywa się je za kryształy uzyskane podczas misji. Nie wydaje misię, żebyten system był zły i jak do tej pory nikt nie zgłaszał zastrzeżeń. Za przejście misji powinno się dostawać około 20 kryształów, misja trwa średniook.2,5 minuty. Co daje nam 480 kryształów na godzinę w początkowych fazach gry (liczba ta zwiększą się odrobinę w późniejszych misjach) + bonusy za przejście rozdziałów. Ceny pojedynczych wieżyczek oscylują z reguły pomiędzy 200-500 kryształów. Co prawda gra jest na razie w fazie testów i prędkość otrzymywania kryształów może być jeszcze nie komfortowa, ale to zawsze da się zoptymalizować na podstawie opinii testerów.