W związku z zagrożeniem epidemicznym Huawei idzie swoim klientom na rękę i przedłuża okres gwarancyjny dla wszystkich urządzeń, których gwarancja pierwotnie miała wygasnąć między 15 marca, a 30 kwietniabieżącego roku. Oznacza to, że wasze smartfony, tablety, laptopy i inne mogą skorzystać z ochrony gwarancyjnej aż do 30 maja.
Ponadto, dla wszystkich urządzeń z ważną gwarancją uruchomiono usługę door-to-door, czyli kurier odbiera sprzęt od klienta i przywozi z powrotem po wizycie w serwisie. Według zapewnień, zwróconytowar zostaniewcześniej także poddany dezynfekcji.
Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego.
Zamówienie na wysyłkę można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/