Skocz do zawartości
Gwozdek

Przedłużona gwarancja dla urządzeń Huawei i rozszerzona usługa door-to-door

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gwozdek
    Napisano (edytowane)

    W związku z zagrożeniem epidemicznym Huawei idzie swoim klientom na rękę i przedłuża okres gwarancyjny dla wszystkich urządzeń, których gwarancja pierwotnie miała wygasnąć między 15 marca, a 30 kwietnia bieżącego roku. Oznacza to, że wasze smartfony, tablety, laptopy i inne mogą skorzystać z ochrony gwarancyjnej aż do 30 maja.

    Ponadto, dla wszystkich urządzeń z ważną gwarancją uruchomiono usługę door-to-door, czyli kurier odbiera sprzęt od klienta i przywozi z powrotem po wizycie w serwisie. Według zapewnień, zwrócony towar zostanie wcześniej także poddany dezynfekcji.

    Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego. 

    Zamówienie na wysyłkę można złożyć:

    - na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

    - z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

    - kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

    Edytowane przez Gwozdek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos
    19 godzin temu, Gwozdek napisał:

    Ponadto, dla wszystkich urządzeń uruchomiono usługę door-to-door, czyli kurier odbiera sprzęt od klienta i przywozi z powrotem po wizycie w serwisie.

    czy to dotyczy również usług pogwarancyjnych?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Niestety nie, tylko urządzenia objęte gwarancją mogą skorzystać z tej usługi. Już dodaję info do pierwszego posta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xperiagosc

    Czyli jak np. kupiłem P30 w październiku 2019, to mnie to nie dotyczy raczej?

    Huawei P30 | Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos

    to szkoda, że nie chcą swoich urządzeń serwisować ??
    jakby nie było, trochę tego jest na rynku, a wiadomo jakie teraz są warunki

    dodana zawartość

    4 minuty temu, xperiagosc napisał:

    w październiku 2019, to mnie to nie dotyczy raczej?

    z tego co piszą, to wszystkie urządzenia które są na gwarancji,
    więc dotyczy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    @xperiagosc Możesz korzystać z door-to-door, bo wciąż masz gwarancję. To nie jest tak, że tylko te modele, którym się kończy ta gwarancja.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x