Witam, otóż mam pewien problem:
Kupiłem smartfona od osoby prywatnej (posiadam pudełko, fakturę - wszystko ze zgodnym nr IMEI). Smartfon miał mieć problemy z zasięgiem i rzeczywiście tak jest. Okazało się, iż miał najprawdopodobniej wymieniany tylny panel - niestety w nieautoryzowanym serwisie Huawei tylko w jakimś punkcie GSM - w związku z czym chyba nie przysługuje już prawo do gwarancji... Smartfon nie odczytuje karty SIM na slocie nr1 (SIM1), natomiast na slocie nr2 (SIM2) odczytuje kartę normalnie - jednak wydaje mi się, że zasięg nie jest idealny i nie ma tyle "kresek" co powinien mieć.
Co może być przyczyną tego problemu? Czy ten wymieniany tylny panel miał jakieś powiązanie z problemem odczytywania karty? Da się coś z tym zrobić?
P.S Może Ameryki nie odkryłem, ale... Posiadam dwie sztuki Huawei Mate 20 Pro i przekładałem nawet szufladkę jednak problem nadal występował. Czyli wina na pewno nie jest po stronie tej szufladki.