Skocz do zawartości
rembi

Czy brak aktualizacji aplikacji mobilnych usług huawei w sklepie play jest podstawą do zwrotu zegarka?

    Rekomendowane odpowiedzi

    rembi

    Mam pytanie, czy brak aktualizacji aplikacji mobilnych usług huawei w sklepie play od grudnia 2019 roku oraz konieczność pobrania ich "na lewo" są podstawą do zwrotu zegarka do sklepu z tytułu rękojmi z powodu takich niedogodności?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    @rembi Fajne pytanie. Według mnie nie, ponieważ sprzęt dalej funkcjonuje, a aplikacje działają. Jedynie nie masz ich najnowszych wersji. To trochę jakby oddawać telefon z tytułu rękojmi bo nie ma aktualizacji Androida na rynek Polski, ale jest np. dla Anglii.

    Ale możesz spróbować, rękojmia jest na tyle specyficzna, że może to przejść :P 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    Nie, nie są.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rembi
    12 minut temu, Lysolus napisał:

    @rembi Fajne pytanie. Według mnie nie, ponieważ sprzęt dalej funkcjonuje, a aplikacje działają. Jedynie nie masz ich najnowszych wersji. To trochę jakby oddawać telefon z tytułu rękojmi bo nie ma aktualizacji Androida na rynek Polski, ale jest np. dla Anglii.

    Ale możesz spróbować, rękojmia jest na tyle specyficzna, że może to przejść :P 

    Właśnie problem w tym, że nie funkcjonuje. Aplikacja zdrowie wymaga pobrania aplikacji która owszem jest dostępna w sklepie play ale w wersji, która po zainstalowaniu nie naprawia problemu ponieważ jest zbyt stara (3.x). Mówiąc prościej - po pobraniu usług mobilnych huawei ze sklepu play problem dalej występuję - zegarek jest bezużyteczny. Aplikacja zdrowie woła o mobilne usługi huawei w wersji 4.0+ dostępnej tylko ze sklepu na telefonach huawei (pochodna sklepu play). Napisałem w tej sprawię do sklepu x-kom, w którym zegarek kupiłem. Zobaczę co mi odpowiedzą. Dam znać

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861
    2 godziny temu, rembi napisał:

    konieczność pobrania ich "na lewo"

    Dlaczego twierdzisz że oficjalny sklep Huawei to "lewe" źródło? Wydaje mi się że AppGallery możesz zainstalować nie tylko na urządzeniach Huawei. Próbowałeś tego rozwiazania? Czy to rozwiązuje problem i urządzenie jest "używalne"? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rembi
    3 minuty temu, mat3j861 napisał:

    Dlaczego twierdzisz że oficjalny sklep Huawei to "lewe" źródło? Wydaje mi się że AppGallery możesz zainstalować nie tylko na urządzeniach Huawei. Próbowałeś tego rozwiazania? Czy to rozwiązuje problem i urządzenie jest "używalne"? 

    "Lewe" ponieważ nie jest dostępny do pobrania ze sklepu play i żeby je pobrać muszę mimo wszystko kombinować. W sklepie play jest dostępna aplikacja pod tytułem Huawei Store - a to nie jest to samo co AppGallery. Wyjmując zegarek z pudełka jest to bezwartościowy produkt który nie nadaje się do użytku jeżeli nie posiadamy telefonu od Huawei'a. Oczywiście, to nie jest jakaś filozofia żeby sobie z tym poradzić jednak osobiście mi jako klientowi nie podoba się, że muszę szukać po forach internetowych z jakich stron mogę pobrać potrzebne aplikację żeby sprzęt działał. W specyfikacji zegarka widnieje tylko informacja, że do poprawnego funkcjonowania wymagany jest Android w wersji 6 i wyższej. W praktyce wygląda to trochę inaczej. Zresztą, wystarczy poczytać komentarze pod mobilnymi usługami huawei w sklepie play - szczególnie tych z marca. Jest wiele osób, które nie są tak techniczne i dla nich przestarzała wersja aplikacji w sklepie play zamyka drogę rozwiązania problemu i zostają z niczym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    @rembi szukasz dziury tam gdzie jej nie ma. Producent daje ci pełne wsparcie, wiec nie rozumiem w czym masz problem. Do Trumpa miej pretensje. Sklep od Google nie jest jedynym sklepem jaki jest dostępny dla Androida. Jeżeli Samsung wyda jakąś aplikację która będzie dostępna w Samsung Store a nie w Google Play to też oddasz telefon? Idąc dalej, jeżeli producent drukarki nie wyda sterownikow do Microsoft Store tylko udostępni je tylko na swojej stronie to też reklamujesz ją za brak wsparcia? Podsumowując: twoje urządzenie jest w pełni sprawne, z pełnym wsparciem producenta. Komentarze ze sklepu Google pozostawię "bez komentarza", a osoby, które nie nie są tak techniczne uzyskają wsparcie ze strony Huawei i sobie z tym poradzą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rembi
    Napisano (edytowane)

    Jeżeli przeczytasz ze zrozumieniem co napisałem, to dowiesz się z czym mam problem. Zresztą co to w ogóle za komentarze? Widzę, że posiadasz dwa telefony od Huaweia i nie chce schodzić na temat czy to jest powodem dla którego zaciekle bronisz postawy tej firmy? Ok, nowe telefony od tego producenta są pozbawione funkcji od Google, ale sprzęt który został wyprodukowany przed wojną na linii Google - Huawei dalej może korzystać z usług google bez żadnych niedogodności. Ja, jak również inni użytkownicy zegarka tego producenta ową niedogodność niestety mamy i zobaczymy jakie stanowisko w tej sprawie zajmie sklep. Tyle.

    Edytowane przez rembi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861
    Napisano (edytowane)

    To może mi wytłumaczysz tak żebym zrozumiał? Nie jest w sklepie Googla. Ok to jest problem. Ale jest w innym sklepie, który jest dostępny dla każdego. Czy to jest dla ciebie problem? Żaby urządzenie działało musisz pobrać aplikację, ale ty się uparłeś że jedynym źródłem jest sklep Googla. Tylko w tym widzę problem.

    Czekam, aż podzielisz się opinią sklepu bo też jestem ciekawy co Ci odpiszą. 

    Edytowane przez mat3j861

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat3j861

    @rembi czy sklep jakoś odniósł się do problemu? Myślę że wielu użytkowników również czeka na jakies info w Twojej sprawie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x