Siemanko, w sobotę wyskoczyła mi na telefonie aktualizacja, którą pobrałem (nie wiem czy może ona mieć coś wspólnego). Mianowicie kilka godzin później, podczas korzystania z telefonu ekran sie zawiesił, a po ok 3 minutach umarł. Brak reakcji na próbę wykonania hard resetu, brak reakcji na ładowarkę, brak reakcji na podłączenie pod kompa, brak reakcji na cokolwiek. Dziś ( po 5 dniach) pojawiła się czerwonemigająceświatło, której do tej pory nie było. Dzieje się tak gdy podłącze pod ładowarke lub tylko kablem do kompa, także jakaś nadzieja może jest.Nie było by tematu gdybym oddał telefon na gwarancję, ale stety/niestetykupiłem telefon na bestcena, w sumie to jeszcze rat za niego nie spłaciłem, mam go od października. Na maila nikt mi nie odpowiada od soboty, jak dzwonię na infolinię jeszcze wczoraj była informacja ze nie ma dostępnych agentów do rozmowy, a dzis jestjuz tylko sygnał. Do czego dążę... Czy ktoś z Was wie co to moze byc ? Aktualna sytuacja w Polsce jest jaka jest, wszystko rozumiem i cierpliwie czekam na ich ewentualny odzew. Macie jakies rady ? czy pozostaje mi czekać ? Jeśli koszt naprawy jest niewielki, jestem skłonny oddać go gdzieś u siebie. Pytanie co wtedy z gwarancją? Dodam tylko,że telefon zadbany, niezalany, niepotłuczony.
Czekam na odpowiedzi, z góry dzięki