mrnobodypll Witajcie Dopadłem P30 pro, po aktualizacji do Androida 10 nie mogę uruchomić sklepu Play. Po kliknięciu w ikonę aplikacja się odpala, po sekundzie się wyłącza. Czasem pojawia się komunikat "Trwa aktualizacja Sklep Play. Zaczekaj..." Jak można rozwiązać ten problem?
benkas Spróbuj usunąć dane aplikacji sklep play w ustawieniach. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
sp4ubw mrnobodypll Zrobiłem - to samo. Oczywiście po usunięciu danych restart telefonu. Pobierz dowolny wyższe sklep z apkmirror i zainstaluj. Jeśli będzie to samo to wejdź w konta i usuń konto Google i dodaj ponownie.
Skrzydlaty zrób dokładnie tak jak pisze @sp4ubw spróbuj tą wersję a jeśli to nie pomoże to można jeszcze spróbować wyczyścić dane google play serwices i odistalować aktualizacje. (możesz to spróbować w sumie przed reinstalacją sklepu) w ostateczności ustawienia fabryczne:sad: