Nie cały miesiąc temu zdecydowałem o podpisaniu umowy z Premium Mobile. Oferta bardzo atrakcyjna - tanie abonamenty wypakowane gigabajtami, pomyślałem więc, że nie ma co się zastanawiać. Ostatnio nawet dorzucili 10GB za darmo ze względu na pandemię. Generalnie z ich usług jestem zadowolony, poza płatną infolinią, natomiast to co się wydarzyło przed wczoraj niejako burzy ich wizerunek jako sieci idealnej.
Osoba bliska dzwoniąc na mój numer dodzwoniła się do obcej osoby. Jakież było moje zdziwienie, gdy dzwoniąc na jej numer ujrzałem całkiem inny numer, niż ten z podpisanej umowy. A jeszcze rano ludzie dzwonili do mnie pod prawidłowy numer. Dodam, że umowa była podpisywana na dwa numery, drugi z nich pozostał niezmieniony.
Porozmawiałem z człowiekiem, który jest teraz w posiadaniu tego numeru. Osoba miała problemy ze swoim numerem przez 16 dni, miała już zerwać umowę, po czym tego samego dnia jej numer zaczął działać prawidłowo, przy czym został zmieniony na... mój numer.
Czy coś można w tym temacie zrobić poza tradycyjną reklamacją zaistniałej sytuacji? Ktoś doradził założyć sprawę w sądzie, ale nie wiem czy to odpowiednie miejsce do roztrzygania tego sporu i jakoś mi się to nie widzi. Premium Mobile wystawiło mnie na bardzo nieprzyjemna sytuację, dużo ludzi próbując się dodzwonić do mnie dzwoni do obcej osoby. Czego mogę w tej sytuacji wymagać od Premium Mobile w ramach "rekompensaty" i czy mój numer powinni mi zwrócić?