Skocz do zawartości
tEz

Premium Mobile - mój numer przyznany innej osobie (sic!)

    Rekomendowane odpowiedzi

    tEz

    Nie cały miesiąc temu zdecydowałem o podpisaniu umowy z Premium Mobile. Oferta bardzo atrakcyjna - tanie abonamenty wypakowane gigabajtami, pomyślałem więc, że nie ma co się zastanawiać. Ostatnio nawet dorzucili 10GB za darmo ze względu na pandemię. Generalnie z ich usług jestem zadowolony, poza płatną infolinią, natomiast to co się wydarzyło przed wczoraj niejako burzy ich wizerunek jako sieci idealnej.

    Osoba bliska dzwoniąc na mój numer dodzwoniła się do obcej osoby. Jakież było moje zdziwienie, gdy dzwoniąc na jej numer ujrzałem całkiem inny numer, niż ten z podpisanej umowy. A jeszcze rano ludzie dzwonili do mnie pod prawidłowy numer. Dodam, że umowa była podpisywana na dwa numery, drugi z nich pozostał niezmieniony.

    Porozmawiałem z człowiekiem, który jest teraz w posiadaniu tego numeru. Osoba miała problemy ze swoim numerem przez 16 dni, miała już zerwać umowę, po czym tego samego dnia jej numer zaczął działać prawidłowo, przy czym został zmieniony na... mój numer.

    Czy coś można w tym temacie zrobić poza tradycyjną reklamacją zaistniałej sytuacji? Ktoś doradził założyć sprawę w sądzie, ale nie wiem czy to odpowiednie miejsce do roztrzygania tego sporu i jakoś mi się to nie widzi. Premium Mobile wystawiło mnie na bardzo nieprzyjemna sytuację, dużo ludzi próbując się dodzwonić do mnie dzwoni do obcej osoby. Czego mogę w tej sytuacji wymagać od Premium Mobile w ramach "rekompensaty" i czy mój numer powinni mi zwrócić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mp107

    Był już podobny przypadek, choć dotyczył innych sieci komórkowych: https://niebezpiecznik.pl/post/numer-telefonu-jednoczesnie-w-play-t-mobile/

    Jeśli bezpośrednie rozmowy z siecią się nie powiodą (choć powinny), to możesz spróbować zainteresować tą sytuacją też wspomnianą redakcję.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tEz
    Napisano (edytowane)

    Dzięki za link @mp107. Jutro zabiorę się zatem za pisanie reklamacji.

    Będę wymagać rekompensaty od sieci. W takiej sytuacji nie powinni mi odmówić, zwłaszcza że to ewidentnie z ich winy doszło do tej sytuacji.

    Dam znać co udało mi się załatwić, gdy już odpiszą.

    Edytowane przez tEz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x