Skocz do zawartości
senone

Tablet T585 - Po wymianie płyty głównej nie mogę zainstalować oficjalnego softu do tabletu.

Rekomendowane odpowiedzi

senone

Witam,

Na początku odrazu napisze że jestem zielony w tematach wgrywania oprogramowań itp, mam tableta samsung galaxy t585 16gb LTE , tablet był uszkodzony wymieniłem płyte główną i chciałem wgrać oprogramowanie no ale niestety nie moge wrzuce screena, jakby mógł ktoś pomóc z góry dziękuje. Ściągłem całe oprogramowanie oraz Odin no ale niestety tylko FAILED.

pobrane.jfif

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    peterpp

@senone Pytanie czy dobrą płytę główną kupiłeś  lub czy prawidłowe oprogramowanie ściągnąłeś. Jak coś polecam ściągnąć https://samfrew.com/pl/download/Galaxy__Tab__A⑥__/s9l1/XEO/T585XXU6CSL1/T585XEO6CSL1/

to jest do twojego modelu rom.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    senone
    Teraz, peterpp napisał:

@senone Pytanie czy dobrą płytę główną kupiłeś  lub czy prawidłowe oprogramowanie ściągnąłeś. Jak coś polecam ściągnąć https://samfrew.com/pl/download/Galaxy__Tab__A⑥__/s9l1/XEO/T585XXU6CSL1/T585XEO6CSL1/

to jest do twojego modelu rom.

Peter płyte tak bo kupiłem taki sam tablet tylko coś tam ekran był uszkodzony,  pobiore to rano dasz jakąś instrukcje jak to wgrać wdzięczny bd jak mi pomożesz :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    jeronimo

@senone

Płyta którą kupiłeś z tabletem pamietaj, że ma nabitą flage knox, bo chyba był zainstalowany na niej custom rom.

Jeśli twoj tablet sie uruchamia to najpierw przed wgraniem softu wejdź w recovery i zrób full wipe.

Po zrobieniu full wipe nie wychodź z recovery tylkoto odrazu kliknij w 2 opcje bootolader to przejdziesz odrazu do trybu download mode.

Nastepnie sciagnij ostatnią wersje softu dla XEO i wgraj go do tabletu za pomocą Odina w wersji minimum 3.12

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    senone
    7 godzin temu, jeronimo napisał:

@senone