YouYuu Telefon wrócił z serwisu gwarancyjnego po naprawie płyty głównej po miesiącu NORMALNEGOużytkowania telefon nagle się wyłączył i nie chciał włączyć więc zformatowałem go ale to nie pomogło więc weszłem w erecovery i pobrałem najnowszy system... I zaczął działać ale przy większym lub mniejszym wysiłku się restartował czasami trzeba było kilka razy go uruchomić ale działał no i po tygodniu znów się tak wyłączył zrobiłem to samo co poprzednio ale tym razem nie pomogło... Nie mogłem go w żaden sposób uszkodzić gdyż oglądałem sobie poprostu YouTube i nie nawalałem w niego z pięści itp. Telefon to Huawei P Smart 2019 kupiony w styczniu 2019 roku. Dodam że akurat wczoraj jak się wyłączył to był termin wpisania kodu na przedłużenie doładowań po 30 zł (teraznajprawdopodobniej będzie trzeba płacić 60 zł ale nie wiem jak to zrobić gdyż telefon nie działa i nie da się doładować konta w Play). Czasami ekran przed wyłączeniem świeci na zielono a czasami na granatowo(ale nie wiem czy to coś pomoże) Telefon był w serwisie przez to że się nie ładował. Czasami uruchamia sięemergency backup. To tyle proszę o odpowieć czy prosić o wymiane na nowy model czy wysyłać jeszcze raz do serwisu. Dziękuję Pozdrawiam
[usunięty] Prosić o wymiane na nowy model możesz, ale to nie jest tak że ty prosisz i masz. Musza być spełnione pewne przesłanki. Nie masz wyjścia jak tylkonodeslac telefon ponownie na serwis. Jak chodzi o doładowania to możesz to zrobić onkine, lub po prostu włożyć kartę do drugiego telefonu.
Gwozdek Telefon nowy dostaniesz, jeżeli tego nie będą w stanie naprawić/nie będą mieli części zamiennych. W przeciwnym wypadku, normalnie będą podejmować próbę naprawy. Ja bym odsyłał jeszcze raz. Pamiętaj, że możesz korzystać z usługi door to door.
YouYuu Gwozdek Telefon nowy dostaniesz, jeżeli tego nie będą w stanie naprawić/nie będą mieli części zamiennych. W przeciwnym wypadku, normalnie będą podejmować próbę naprawy. Ja bym odsyłał jeszcze raz. Pamiętaj, że możesz korzystać z usługi door to door. Przy wcześniejszej próbie wysłania przez usługe door to door Pani powiedziała że jest za słaby modelowo i trzeba go nadac przez operatora. A w teraziniejszej sytuacji nie jest to możliwe. Czy mogę coś z tym zrobić???
Gwozdek Odwołaj się. Na stronie https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/ piszą, że promocją objęte są wszystkie modele.
r3jnn witam i co udało ci się to naprawić? pytam bo moja dziewczyna kupiła swojej siostrze ten telefon na święta i zaczęły się jej dziać takie cyrki... tel sam sie resetuje,wchodzi do recovery,czasem się wyłączy i nie chce się włączyć przez kilka godzin... wgrywanie softu nic nie daje... pytam bo jej siostra jak i ona to ukrainki i na ukrainie nie chcę jej w serwisie tego zrobić ze względy na to że tel kupowany w polsce... dziwne ale cóż wyśle go do nas do Polski i chcę z nim iść na gwarancję bo objawy ma takie same jak ty... daj znać czy coś wywalczyłeś