Skocz do zawartości
Theo16

Nie mogę stworzyć mmsa i dołączyć zdjęcia z galerii w standardowej aplikacji wiadomości Samsunga.

    Rekomendowane odpowiedzi

    jeronimo

    @Theo16

    Co do gwarancji to informacje nawet w samym Samsungu są sprzeczne, bo na stronie informują tak:

    "Produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu."

    A jak chcesz zapytać przez email to otrzymasz taką odpowiedź:

    "Obecnie firma Samsung Electronics Polska nie oferuje usługi gwarancji międzynarodowej. Wynika to z faktu, iż produkowane telefony komórkowe dostosowane są do potrzeb i możliwości poszczególnych krajów. Oznacza to, iż ich parametry oraz zainstalowane fabrycznie usługi mogą się zmieniać, a co za tym idzie, autoryzowane serwisy mogą nie być w stanie naprawić ewentualnych usterek przez wzgląd na brak dostępu do części zamiennych lub oprogramowania. W przypadku urządzeń które zostały zakupione w sprzedaży detalicznej w innych krajach europejskich, oferowana jest usługa gwarancji warunkowej która jest jednorazowa. Nie jest to jednak pełnoprawna naprawa gwarancyjna. Jeżeli koszt naprawy był większy od wartości sprzętu, lub naprawa nie jest możliwa z powodu zbyt rozległej usterki, urządzenie nie będzie wymienione. Naprawie nie podlega też oprogramowanie, gdyż serwis nie ma możliwości go przeinstalować. Do przeprowadzenia takiej bezpłatnej naprawy, jest jednak konieczne okazanie w serwisie dowodu zakupu. Bez tego dokumentu, naprawa nie będzie możliwa. Pełna gwarancja jest oferowana wyłącznie dla urządzeń, które zostały wprowadzone na polski rynek przez polski oddział firmy Samsung."

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Theo16

    Mój soft to:

    AP: G970FXXS65CTD1, CP: G970FXXS5CTD1, CSC: G970FOXM5CTD1 i obecnie mam PHN/XEO/XEO/PHN. Soft XEO Polska z sammobile.com ma takie same wersje CSC, PDA i AP. Czy wystarczy reset do ustawień fabrycznych z karta np. Orange czy muszę wrzucać soft cały na nowo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x