Dla mnie pewność ważniejsza niż cena. Więc wybór jest prosty. Do tej pory wszystkie OnePlusy brałem bezpośrednio przez stronę producenta. Chociaż w zeszłym roku w większościtelefonów z pierwszego rzutu pojawiał sięPhantom/Ghost touch, więc tutaj zdecydowanie możliwość szybkiego zwrotu była bardzo ważna.
Hierarchię uszeregowałbym w taki sposób:
1) Sklep OnePlus - jeśli jest opcja to dodawać zniżkę studencką +cashback.
2)Amazon - zawsze spoko, pewna gwarancja ; jeśli chodzi o .detrzeba pamiętać inny Vat i wydaje mi się, że nadal brak wysyłki bezpośrednio do Polski.
3) PL sklep- przeważnie cena zauważalnie wyższa, ale jak ktoś nie jest w pełni przekonanyto wiadomo łatwiej zwrócić. Idziesz do stacjonarnego punktu iz głowy.
4) Chiny / Indie itp.. Tylko jeśli stosunek ceny do braku jakiejkolwiekgwarancji i możliwości zwrotu uznasz za godny uwagi.
Powtórzę się, ale mimo tego, że uważam 1+ za już znaczącego gracza na rynku telefonów, to dalej jest to gracz znacznie mniejszy. Nie liczyłbym na szybkie obniżenie ceny.
Chciałbym się mylić, i mieć nadzieję, że obecnie panująca pandemia zmusi producentów do szybkiej redukcji ale jakoś w to nie wierzę.
W przypadku Polski oczywiście w grę wchodzi też siła naszej waluty na rynkach.
Swoją drogą bardzo mnie zastanawia czy OnePlus w tym roku też będzie kombinował z wersją T. To zawsze miało wpływ na cenę podstawowego modelu.