Skocz do zawartości
xkrystekx

Problem z powiadomieniami na Smartwatchu. Po restarcie telefonu działają przez jakiś czas

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dzień dobry,

    mam problem z synchronizacją powiadomień na zegarku. Powiadomienia działają prawidłowo do pewnego czasu. Gdy przestają działać w aplikacji WearOS na smart fonie pojawia się komunikat:

    "Wystąpił problem z synchronizacją powiadomień na zegarku. Aby wznowić synchronizację, ponownie uruchom telefon."

    Po restarcie telefonu powiadomienia znów zaczynają działać prawidłowa, ale po kilku godzinach znów ten sam problem - powiadomienia nie działają i trzeba restartować telefon. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Jak go można rozwiązać?

    Próbowałem już:

    • resetować BT w telefonie i zegarku
    • przywrócić ustawienia fabryczne zegarka
    • przywrócić ustawienia fabryczne telefonu,

    niestety nic to nie dało.

    Smartfon: Xioami mi 9 SE

    Smartwatch: TicWatch E2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x