Witam! Nie jestem pewien czy piszę to w dobrym dziale ale potrzebuje szybkiej pomocy. Dwa tygodnie temu kupiłem telefon Samsung A30s i dzisiaj powstał taki problem, że podczas rozmowy drugi rozmówca mnie nie słyszy (ja go tak). Sytuacja byłaby oczywista gdyby nie fakt, że na głośnomówiącym mikrofon działa normalnie i rozmówca mnie słyszy. Sprawdziłem również sytuacje podczas nagrywania video i dyktafonem. Na nagraniu słychać mój głos, ale na nagraniu z dyktafonu już nie. Sytuacja wygląda też tak samo w trybie awaryjnym. Przeczytałem już chyba wszystkie możliwe rozwiązania i je wypróbowałem. Telefon miał też robiony reset do ustawień fabrycznych (to samo). Czy ktoś ma może jakiś pomysł czy trzeba oddać telefon na gwarancje? Dodam, że stało się tak być może też po aktualizacji androida (tutaj nie wiem czy ma to jakieś znaczenie).
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam