@trolik1983 Dlatego pisałem że jest to wina kart Playa .Ja często zmieniam w różnych telefonach Samsunga i zawsze tylko karty Play wysyłają komunikat MMI.
Spróbuj jeszcze w zakładce Połączenia - Sieci komórkowe - Nazwy punktów dostępu wykasować wszystko co tam masz .Potem wyślij ponownie ustawienia jako wiadomość konfiguracyjna ze strony playa i zapisz na telefonie.
tyku
Korzystałem z tej sieci i nie powiem o niej nic dobrego
To już jest kwestia miejsca przebywania.Ja mam karty wszystkich operatorów i jeżeli chodzi o zwykłe usługi głosowe to tutaj poziom jest taki sam.Natomiast problem pojawia się na usłudze internetu.Często sprawdzam u klientów jaki operator byłby najlepszy i statystycznie w Warszawie i okolicach wygrywa Plus potem Orange , TM i na szarym końcu Play ,ale byłem w kilku miejscach w Polsce gdzie było zupełnie inaczej i to internet Plusa był najgorszy nie mówiąc już o sytuacji gdzie był dostępny tylko jeden operator.No ale Play ma jedną przewage czyli roaming krajowy i ten zasięg jest nawet przy jednym operatorze.