@arunia19
No nie jest i mam wrażenie takie że Samsung już z lekka przegina i zastanawiam się czy to nie celowe.
Ja aktualizowałem przez OTA do najnowszej (maj). Potem był wipe w recovery + Odin z csc (S9DTD7)
Co podziałałeś w tej sprawie? Chodzi mi o to czy wysyłałeś im logi z aplikacji Aparat + można do logów dołączyć filmik i wysłać. Ja zrobię to samo jak wrócę z pracy. Ciekawe co mi odpiszą...
Jak wysłać logi aplikacji i dołączyć plik?
- wchodzimy do apk Aparat
- ustawienia
- na samym dole Kontakt z nami
- Raporty o błędach
- pozwalamy na dostęp do Pamięci i Tylko tym razem i klikamy OK
Jak dołączyć plik + krótki opis problemu?
- klikamy na wszywkę biurową i z Galerii dołączamy plik
- zaznaczamy Wyślij dane raportu systemu
- w polu pod Częstotliwość opisujemy swój problem i klikamy na Wyślij
Zrób tak i wyślij. Ja jak wrócę zrobię to samo. Strasznie jestem ciekawy co nam odpowiedzą.