Cześć wszystkim,
Z góry przepraszam jeżeli niewłaściwy dział. Wysyłaliście może swoje Redmi Note 8 Pro na serwis gwarancyjny do CSS Piaseczno? Zamówiłem kuriera, telefon odebrał i coś mnie tknęło żeby poczytać jeszcze o serwisie itd. Jest napisane m.in. żeby dołączyć kartę gwarancyjną z numerem IMEI, pieczątką sklepu itp. oraz dowód zakupu, na którym widnieje numer seryjny lub IMEI urządzenia. Powiem szczerze, że karty gwarancyjnej żadnej nie dostałem oprócz tej karty dołączonej od Xiaomi wraz z dokumentami. Tam jednak nie ma wpisanego IMEI oraz pieczątki sklepu. Nazywa się to karta gwarancyjna ale jakby nią nie była. Brak w ogóle miejsc na pieczątki tak jak ma to miejsce w innych kartach - na tej od Xiaomi są 2 puste kartki. No ale mówięsobie "Ok, to na paragonie będzie". Sprawdzam kopię dokumentu a tam również nie ma wzmianki o numerze IMEI i numerze SN smartfona. Jest tylko zapis o modelu, jakiś numer produktu w sklepie, kwota itd. Czy serwis przyjmie mi telefon na gwarancję? Pytam ponieważ w przypadku smartfona Huawei nie było konieczności wysyłania dokumentów - widzieli to wszystko w systemie/aplikacji HiCare. Jak jest z Xiaomi? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę!