Siemanko, kupiłem swojego OnePlus 7 Pro w smarttel.pl (przez allegro, na firmę). Ogólnie obsługa i realizacja zamówienia przebiegła spoko - nie mam zastrzeżeń. Telefon niestety ma wadę:rozmówcy słabo mnie słyszą, przerywa, słychać trzaski i inne. Oddałem do nich (no bo gdzie indziej 😛)telefon na gwarancjęi wymienili mikrofon. To niestety nie załatwiło sprawy. Planuję wysłać ponownie telefon z takim samym opisem usterki. Jestem ciekaw jak załatwią sprawę:czy znowu wymienią mikrofon, czy może zagłębią się w temat iporządnie naprawią usterkę. Martwi mnie to, że właśnie znowu wymienią mikrofon i odeślą telefon, a ja będę zmuszony odesłać go ponownie i tak w kółko, aż skończy się gwarancja. Pytanie mam do was, czy ktoś może kupował u nich telefon i był w podobnej sytuacji? Czy wezmą na klatę odpowiedzialność i przykładowo wymienią telefon na egzemplarz wolny od wad lub przynajmniej oddadzą część kwoty jaką zapłaciłem?Niestety jako prywaciarz złodziej mam mniejsze prawa jeśli chodzi o gwarancję, ale może są na tyle spoko że załatwią porządnie sprawę. Z tego co czytałem to opinie mają w większości dobre więc jest nadzieja. Jakie wy macie doświadczenia z tym sklepem?
PS. Zapytacie pewnie, czemu nie kupiłem telefonu np. wx-kom lub z oficjalnej strony. W x-kom był o wiele droższy, a kupując oficjalną drogąnie dostałbym fakturki:ETaki urok działalności gospodarczej.