Skocz do zawartości
ntv650

Serwis SAMSUNG - wątek ogólny (pytania/wątpliwości)

    Rekomendowane odpowiedzi

    ntv650

    Ten ciołek to pracownik serwisu, spróbuję tak zrobić i jeszcze raz tam podejść , zobaczymy co uda mi się załatwić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pozwoli koleżanka ze się podłącze.

    Gdzie we wrocławiu mogę oddac Samsunga do serwisu, jak najbliżej stadionu na pilczycach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może ktoś polecić dobry serwis na terenie Warszawy?

    Z góry powiem że nie interesuje mnie Regenesis w Markach. Szukam bo mam mały problem z telefonem Jakość wykonania - Strona 10 a serwis w Bydgoszczy chce wysyłać właśnie fona do Regenesis czego chcę uniknąć lub jeżeli będzie to konieczne, to niech to będzie ostateczność (czytając o nich włosy się jeżą na głowie) :)

    Zainteresowany jestem serwisem na ul.Wałbrzyskiej11. Może ktoś poleci inny na terenie W-wy.

    Edytowane przez maario78

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja Ci powiem, że moje 2 telefony (Samsung i Nokia) były serwisowane przez Regenersis i złego słowa na nich powiedzieć nie mogę.

    W Nokii wymienili głośnik i przeflashowali soft, bodajże w poniedziałek do nich wysłano, a we wtorek następnego tygodnia telefon był już u mnie.

    W Samsungu naprawa (wymiana płyty głównej) też długo nie trwała, troszeczkę dłużej, niż Nokia.

    Wiele osób nie poleca tego serwisu, ale jak dla mnie jest ok ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No jeżeli nic nie wymyślę i nikt nic nie zaproponuje to pójdzie tam.

    Szczerze mówiąc mam obawy ale nie odpuszcze tego wyświetlacza, nie w takim modelu.

    Wysłane z mojego GT-I9100

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja mam taki problem, bo oddałem tydzień temu telefon do serwisu w związku z falami zakłóceń na ekranie. Szczególnie widać to przy szarym, lekko przygaszonym wyświetlaczu. Odebrałem go na początku tego tygodnia z adnotacją że nie ma zadnej usterki,a najlepsze jest to że przy oddawaniu go po raz pierwszy inny klient tego serwisu również potwierdził tą usterkę w moim SGS. Dnia wczorajszego oddałem po raz drugi telefon w związku z ta samą usterką. Co zrobić jeśli kolejny raz stwierdzą że nie ma żadnej usterki?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Co zrobić jeśli kolejny raz stwierdzą że nie ma żadnej usterki?

    Powołać niezależnego rzeczoznawcę, który potwierdzi wadę telefonu - a to niestety kosztuje.... :-/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, jestem serwisantem Samsunga i co do pytania o oddanie na gwarancję z nieoficjalnym oprogramowaniem (rootem) wcale nie zależy od serwisanta tylko mamy wyraźne procedury że nawet jeśli usterka nie jest spowodowana przez to oprogramowanie należy odmówić naprawy gwarancyjnej w sposób dokładnie taki sam jak w przypadku zalania cieczą płyty głównej więc ostrzegam że oddanie takiego telefonu wiąże się ze stratą gwarancji.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x