Anonim4
Nie wiem jak to jest, zgłosiłem zwrot, mam wydrukowane potwierdzenie. Na dole formularza było info że jak się odsyła innym kurierem niż ich, to trzeba podać nazwę firmy kurierskiej i nr przesyłki.
Póki co żadnej etykiety od nich nie mam
Wysłane z Notesa Ultrasa
Nie będziesz musiał czekać 2 dni na odpowiedź od Mobvoi. Ja podam ci informacje jak to działa.
Zgłosiłeś reklamację. Mobvoi ci ją przyjęło- dostałeś odpowiedź od nich że zgadzają się na wysyłkę.
Wysyłasz na swój koszt a Mobvoi odda ci max 20USD za przesyłkę. Nie otrzymasz od nich żadnej etykiety.
Ja ci powiem że najtańsza wysyłka to poczta Polska i jej koszt to 117zl- ubezpieczona na 1400zl.
Tak więc na dzień dobry będziesz w plecy około 45zl za samą wysyłkę. Piszę bo sam już wysyłałem do nich swojego TWP3 na gwarancję.
Poniżej pełna odpowiedź od Mobvoi:
"We have approved your warranty request after reviewing your case. We sincerely apologize for any inconvenience that has occurred. To help our team better address the issue, please kindly return your product to the following address as soon as possible.
Address: M Floor, Ronghui International Building, 42 Gaoliangqiao Xiejie Street, Haidian District, Beijing, China
Name:Xu You
Tel:
+86 18518908860 Postal code:
100089
Please use POST service instead of international couriers such as DHL, UPS, FedEx, etc. We will cover the return shipping cost of maximum $20 USD, please keep the receipt. Please fill in a tracking number and the name of delivery company used after you send back the original product on your request page. Without this information, we will be unable to track the status of your returned package and the aftersales process might be delayed. We will arrange to issue a replacement immediately once your returned item is delivered.
The latest status of your after sales request can be tracked on your request detail page (
https://support.mobvoi.com/ ) at the website
http://support.mobvoi.com/ . If you fail to return the item within 30 days, the request will be closed automatically, and you may become necessary to submit your request again. Your cooperation is highly appreciated."