Witam serdecznie.
Zwracam się do Was z pytaniem / prośbą o pomoc. Otóż od 2 dni mam kompletnie zawieszony sklep Play. Wygląda to w ten sposób, że wczoraj rano jeszcze aktualizacje aplikacji działały normalnie, niestety wieczorem coś się zadziało i teraz wywala mi cały czas „Błąd sprawdzania dostępności aktualizacji”. To się zadziało kompletnie bez mojej ingerencji – nic nie zmieniałem / instalowałem / usuwałem - byłem zarobiony w pracy.
Walczę z tym od wczoraj wieczór, nie mam listy zainstalowanych apek jest tylko „biblioteka” oraz „Bety” (np. Automapa itp.).
Co ciekawe, jak wyślę coś do zainstalowania z poziomu przeglądarki w komputerze to wszystko działa, a aktualizacji nie sprawdza.
Przeszukałem internet i zastosowałem wszelkie porady, na które trafiłem (czyszczenie pamięci Sklepu, usuwanie aktualizacji Sklepu, czyszczenie pamięci Menedżera pobierania, nawet usunięcie konta google) i nic nie uzyskałem.
Na koniec nawet zainstalowałem aktualizację systemu do androida 11, z którą zamierzałem poczekać kilka tygodni, dalej nic to nie dało.
Dlatego zwracam się do Was, może ktoś zwalczył taki problem i mi coś jeszcze podpowie, czy tylko już mi został reset do ustawień fabrycznych?
Ja wiem, że idą Święta, dużo wolnego czasu, trzeba siedzieć w domu bo COVID ale osobiście znam lepsze sposoby na spędzenie wolnych dni jak ustawianie wszystkiego w telefonie od zera.
Pomożektoś / coś…?
Pozdrawiam,