Skocz do zawartości
awanturnik

Nokia C3 - android?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, w sprawach telekomunikacji jestem całkowicie zielony. Kolega z pracy kupił sobie nowy telefon (jakiś Samsung), taki na dotyk. Cały czas się chwali, że ma w nim Androida. Czasami przez 8 godzin uszy więdną od zachwycania się tym system. W pewnym momencie aż sie głupio robi - stąd moje pytanie, czy Nokia C3 ma androida? Menu w moim telefonie jest nieco inne, nie mam dotyku, a na tej stronie nic nie piszą o androidzie - czy jest jakaś szansa na zainstalowanie androida?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Ramdac

Nie ta nokia nie ma andka. Z tego co mi się wydaje to żadna nokia nie ma androida.

Z zainstalowaniem androida też będzie ciężko. (Wydaje mi się to niemożliwe)

Android jest instalowany tylko na telefonach z dotykowymi ekranami(prawie, kiedyś widziałem prototyp motoroli z jakąś specjalnie dla niej wersją andka).

Send from my RBM using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    meegi

nie ma i na pewno nie będzie portu androida na nokie z symbianem.

Jedyne co to pozostaje Ci kupić jakiś telefon z androidem ;) Nie zawiedziesz się:D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

Jeśli się nie mylę to chyba Nokia N8 ma androida ale nie jestem pewien serwisuje tylko chińskie telefony.

Co do instalacji to zgodze się z kolegami że będzię to niemożliwe.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nokia nie ma i nie będzie mieć Androida. Telefony i Smartphony Noki mają Symbiana, a nie ktore najnowsze mają Windowsa phone 7

Nokia N8 Nokia Poland - Smartfon Nokia N8 z ekranem dotykowym i aparatem 12Mpix - Przegląd z Symbianem

i Nokia Lumia 800 z Windows phone 7

O to lista telefonów z Androidem:

• G1
    • HTC Desire
    • HTC Desire HD
    • HTC Legend
    • HTC Magic
    • HTC Sensation
    • HTC Wildfire
    • LG Optimus 2X
    • LG Optimus 3D
    • LG Optimus One
    • LG Swift
    • LG Swift Black
    • Motorola DEFY