@the_naturat_coma co tu więcej pisać? Zasadniczo moje pytanie powinno brzmieć: czy przywrócenie ustawień fabrycznych równa się instalacji nowego (innego) softa?
Poza tym wszystko co zostało wcześniej napisane przez kolegę zgłaszającego problem, tak to wygląda w szczegółach:
Przy połączeniu przychodzącym rozmówca mnie nie słyszy,
Przełączenie na głośnik i powrót do normalnego trybu rozmowy problem rozwiązuje ale jest uciążliwe stosowanie tego za każdym razem,
Są rozmówcy, którzy słyszą mnie od razu bez problemu, są też tacy którzy czasami słyszą a czasami nie, są wreszcie numery, które zawsze muszą czekać aż się przełączę
Kłopot zaczął się po aktualizacji oprogramowania z 2.0 na 2.5, to był wyraźny punkt zwrotny,
Soft reset robiłem - nie pomógł ,
Czyszczenie ustawień preferencji aplikacji i danych wszystkich aplikacji "Telefon" (zalecone przez konsultanta samsunga na czacie) nie pomogło
Zmiana dialera na Telefon Google problemu nie rozwiązuje.
Sprawa ogólnie wygląda tak jakby dialer (a raczej coś głębiej, sterownik?) nie zawsze był w stanie uruchomić mikrofon.
Pisząc o instalacji nowego softa chciałem upiec dwie pieczenie na jednym ogniu - uzyskać dostęp do rejestratora rozmów bez zewnętrznych aplikacji i rozwiązać problem z przychodzącymi. Nie ukrywam jednak, że wolałbym tego uniknąć bo sprzęt to tylko sprzęt iw najgorszym wypadku mogę zostać bez telefonu... Na nagrywaniu zależało mi ale nie byłem skory dotychczas posunąć się do tak drastycznych z mojej perspektywy kroków. W tej chwili miałbym wymówkę w postaci naprawy problemu połączeń - o ile faktycznie byłaby to naprawa.
Konsultanci samsunga ograniczają się do rozwiązań konwencjonalnych a gdy to zawodzi to pozostaje sugestia udania się do serwisu. Co zrobi serwis w pierwszej kolejności? - hard reset.