Witam.
Tutaj można pisać wrażenia, opinie, doświadczenie jak zwał tak zwał - z kontaktów z oficjalnym działem Samsunga. Nie koniecznie polskim oddziałem bo ten jak działa kazdy wie.
Moje doświadczenie, po którym jestem pod mega wrażeniem...
Jak większość wie, kupiłem Note 20 Ultra. Tego drugiego brązowego 😉Jak też niektórzy wiedzą mam w domu kota małego. No i niestety nie wiem kiedy, ale kabeł z ładowarki padł ofiarą zębów małego kotka.
Więc piszę na chacie z samsungiem, bo na ich stronie nie umiałem znaleść kabla USB-C - USB-C do tej nowej ładowarki. I piszę z nimi że chce link aby kupić po prostu. No bo co to za problem.
A więc tak:
Rozmowa na chacie jeden z fragmentów, nie będę tutaj zamieszczał całej rozmowy ze względu na to iż są tam dane adresowe, Imei i tym podobne
Spoiler
Piszę im oficjalnie iż mój kot przegryzł mi kabel. Chcę kupić nowy!!!
W dalszej rozmowie poprosili mnie o adres i dane kontaktowe.
Paczka nadana z Holandii:
Spoiler
Ja pisałem z nimi że kot mi przegryzł kabel i chce po prostu kupić.
A oni mi wysłali paczkę. Trochę to trwało, po pierwszą wysłali na zły adres, nawet nie wiem skąd go wzieli. Dostałem powiadomienie z DPD iż paczka dostarczona. Potem sprawdzam gdzie 😉gdzieś w Londynie cholera wie gdzie.
Więc pisze do nich, to mnie zaczeli przepraszać i wysłali drugą paczkę już na prawidłowy adres.
I tu zaskoczenie.
Nie dość iż nic nie płaciłem
Kot mi przegryzł kabel
Chciałem kupić tylko kabelek do ładowarki
To dzisiaj otrzymałem w paczce:
Spoiler
Chciałem kupić kabel a Samsung wysłał mi kompletną ładowarkę!
Gratulacje za proklienckie podejście Samsung!!!!