emarti Dziś po podłączeniu mojego Mate 10 PRO pod komputer i włączeniu Hi Suite na komputerze zauważyłem żenie można pobrać w tej aplikacji wcześniejszych zapisanych kopii zapasowych jak i również utworzenia nowej. Telefon jest widziany w Hi Suite na komputerze, niby wszystko dobrze jest podłączone ale nie można tylko dojść do starych kopii zapasowych i utworzyć nowej. Przy próbie podglądu starych kopii mówiąc wprost "mieli się" a przy próbie utworzenia nowej okno jest przyciemnione i poniżej jest informacja o pobieraniu danych. Odinstalowałem Hi Suite i ponownie zainstalowałem zarówno tą na komputerze jak i w telefonie ale niestety nic to nie dało. Macie jakąś radę na to? Dzięki.
Brayyan @emarti masz najnowszą wersję HiSuite na kompie i w telefonie zainstalowaną, może jakaś aktualizacja tej appki jest do pobrania, sprawdzałeś?
emarti Odinstalowałem też aplikacje z telefonu i zainstalowałem ponownie i też bez skutku. Jeśli masz na myśli pisząc restart fona przywrócenie ustawień fabrycznych to właśnie chciałem to zrobić i wyszedł ten problem z brakiem możliwości ściągnięcia starszych kopii zapasowych jak i utworzenia nowej. Bez żadnej kopii zapasowej nie chce robić ustawień fabrycznych i potem wszytko ustawiać na nowo.
Brayyan @emarti nie nie miałem na myśli przywracania ustawień fabrycznych, tylko zwykły restart telefonu, w tym przypadku, jak opisujesz, nie wiem czy zmieniałeś kabel usb na inny, bo czasem też to może mieć wpływ, takie przypadki kiedyś miewałem na mate 10 lite, ale z czasem to wracało do normy i można było się połączyć i wykonać kopie
emarti Nie zmieniałem kabla na inny, mam taki sam oryginalny od początku gdy kupiłem telefon. Zauważyłem jednak że zwolniło na nim ładowanie. O ile normalną rzeczą było że mniej więcej od 90% szybkie ładowanie zwalniało to teraz zwolniło jeszcze bardziej. Możliwe że coś z kablem się stało i nie może przesłać danych w postaci kopii zapasowych jak i utworzenia nowej. Ale to tylko moje zdanie kojarząc sytuację z tym ładowaniem telefonu.