Witam,
od wczoraj mam problem z włączeniem przekierowań wszystkich połączeń w Galaxy J3 (2017), sieć T-Mobile.
Do wczoraj każdorazowo robiłem to kodem*21*numer_telefonu#,a wyłączałem z okna powiadomień
Wczoraj powiadomienie o aktywnym przekierowaniu nie było już widoczne,
a udało się je deaktywować dopiero przekładając kartę SIM do innego telefonu
Aktualnie połączenia działają poprawnie, ale przekierowania nie da się ponownie uruchomić.
W wypadku robienia tego z menu "Połaczenia głosowe" pojawia się komunikat "Nie można odczytać danych Wystąpił błąd. Sprawdź kartę SIM lub połączenie sieciowe..."
W wypadku uruchomienia kodu MMI z kolei pojawia się komunikat "Przekazywanie połaczeń bezwarunkowo dla wszystkich usług podstawowych. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
Nie pomógł restart, nie pomógł reset. Nic w telefonie w międzyczasie nie zmieniałem.
Ma ktoś jakiś pomysł?