Witam serdecznie. Prośba o pomoc w ustaleniu co może być prawdopodobną przyczyną problemów z połączeniami głosowymi. Napisałem cos takiego w piśmie reklamacyjnym
-Wnikliwa obserwacja i testy jakie wykonałem – Po zmianie karty SIM i zakupie 2 kart startowych różnych operatorów, sytuacja nie uległa zmianie. Po włożeniu mojej karty SIM do innych telefonów, Samsung XCover4 oraz Samsung Galaxy 10 eliminuje ją jako powód problemu. Problem z połączeniami mojego telefonu występuje ZAWSZE kiedy włączona jest transmisja danych. Podczas rozmów z transmisją danych poziom zasięgu po jej włączeniu w danym miejscu wynosi średnio 20-50%, w tym samym miejscu prawie zawsze 90% kiedy jest wyłączona. Rozmowy są słyszane przez moich rozmówców jako przerywane, szarpane lub głos zanika całkowicie, a czasami ale rzadko dochodzi do przerwania połączeń. Natomiast ja swoich rozmówców ZAWSZE słyszę dobrze. Rozmowy testowe prowadzone były lokalnie jak również z Państwem gdzie również telefonowałem.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.