Fenek Co polecacie wykonać przez sprzedażą Gear 3 tak żeby przyszły właściciel nie miał problemów z użytkowaniem i odpalił zegarek jako "nowy" jak wyjęty z pudełka? Dodam że mam też konto Samsung na Watchu dodane.
gino82 @Fenek W ustawieniach na końcu masz taką opcję "połącz z nowym telefonem" Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
balwanekbuli @Fenek Na pewno weź przywrócić ustawienia, oraz na stronie samsunga na swoim koncie odepnij go od konta.
Fenek 2 minuty temu, balwanekbuli napisał: Na pewno weź przywrócić ustawienia Z poziomu telefonu wystarczy (z Galaxy Wearable), czy lepiej zegarka?
sroczkin A najlepiej wejść w zegarku w tryb recovery i zrobić twardy reset . Zegarek będzie jak dopiero po wyjęciu z pudełka po zakupie .
Fenek 8 minut temu, sroczkin napisał: A najlepiej wejść w zegarku w tryb recovery i zrobić twardy reset . Podpowiesz jak to zrobić? dodana zawartość 3 godziny temu, balwanekbuli napisał: na swoim koncie odepnij go od konta. Tutaj, bo nic tu nie mam?: https://www.samsung.com/pl/mypage/myproducts/
balwanekbuli Fenek Tutaj, bo nic tu nie mam?: Nie tam. Tutaj: https://account.samsung.com/membership/contents/device/device-gate?state=wlHWnyxNTzuDxLyXlPIPHpTAJamnmkRY W teoriistamtąd powinieneś się dostać tu. I tam klikasz wyloguj
sroczkin Wylacz zegarek . Jak juz bedzie wyłączony trzymaj przycisk Power do momentu kiedy na ekranie pojawi się logo samsung i nazwa modelu a pod nimi niebieski napis Reboting . Gdy pojawi się napis reboting puść przycisk power a następnie kilku krotnie go wciśnij. Wejdziesz w tryb serwisowy. Poruszasz się po nim naciskając dolny przycisk a zatwierdzasz komendę przytrzymując ciut dluzejdolny przycisk . Wybierasz tryb Recovery zatwierdzasz je i masz twardy reset zegarka .
balwanekbuli sroczkin Poruszasz się po nim naciskając dolny przycisk a zatwierdzasz komendę wciskając raz dolny przycisk Czy tylko ja nie rozumiem?
Fenek @balwanekbuli Dałem wyloguj więc już go nie powinno być. Wiesz może gdzie znajdę na koncie Samsung kopie ustawień z urządzeń? Też chciałbym się tego pozbyć .
gino82 [mention]Fenek [/mention] Chcesz wykasować z konta kopie tego zegarka?Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
gino82 [mention]Fenek [/mention] To kopie danych zegarków kasujesz z poziomu aplikacji Galaxy Wearable ale musisz mieć połączony zegarek i w zakładce Konto i kopia zapasowa Kasowanie kopii danych telefonów i tabletów robisz z poziomu menu telefonu lub tabletu w Konto i kopia zapasowa - Samsung CloudWysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Fenek @gino82 Niby nie mam żadnych kopii zapasowych ale jak wejdę w przywróć dane to jakaś jest: TAPATALKNIETO