Sony Xperia Z3.
wysyłałem do serwisu, infolinia ubezpieczyciela powiedziała, że powinienem odłączyć z telefonu konto google i jakąś blokadę przywracania (to chyba tylko iphoneów dotyczy) i że mogę to zrobić na komputerze jeśli nie mogę w telefonie (a nie mogłem bo się nie włączał). pytałem dziewczę na infolinii jak mam to zrobić na komputerze, ale nie wiedziała 🙂
telefon wysłałem odłączając tak jak w tym linku co podałem. niedawno dzwonili, powiedzieli, że ponoć padła płyta główna. i tu mam pytanie kolejne - zapytałem czy jest możliwość uratowania danych, ale powiedzieli mi że padła płyta główna, a oni i tak przed próbą naprawy zresetowali telefon i wyczyścili wszystkie dane. Jak, skoro się nie włączał? I skoro i tak czyścili telefon, to po co mnie prosili o odłączanie konta google? Coś mi tu nie gra