Update.
Przedwczoraj dzwoniłem na infolinie sony, czas oczekiwania był ok 40 min.
Nie wiem czy mam pecha ale trafił mi się dość opryskliwy i niemiły konsultant.
Przedstawiłem swój problem o którym nie za bardzo chciał słuchać i olewczo jak katarynka powtarzał jak mantre nie ma paragonu czy faktuy to płać za naprawe.
Nie docierało również to ze jak wół na stronie sony telefon po numerze imei weryfikuje gwarancję i jest nawet zapis że naprawy gwarancyjnej można dokonać na podstawie paragonu, faktury lub za zgodą producenta po udanej weryfikacji zsrejestrowanego urządzenia w bazie Sony.
Rozmowe skończyłem bo gadał że to nie prawda i bez paragonu nikt mi nic nie będzie naprawiał.....
Zadzwoniłem do serwisu CDTI który serwisuje telefony min. Sony na gwarancji.
Pani z którą rozmawiałem do końca tez mi nie udzieliła informacji o tym jak oni to widzą.
Kazała wysłać telefon do nich przez zgłoszenie na ich stronie www.
Zrobiłem zgłoszenie, wczoraj kurier ups zabrał telefon i będę czekał dalej.
Ciekawe co wymyślą, pewnie będą szli w zaparte że mimo iż telefon jest w systemie sony i jest na niego gwarancja to bez dowodu zakupu będą chcieli kasę za naprawę albo zaraz wymyślą ze był zalany i nie naprawia jak w większości serwisów.
Na zdjeciach zapis ze strony sony z informacja o gwarancji na sprzęt zarejestrowany w ich bazie.