Dzięki za wypomnienie literówki. Normalnie też oglądam przez aplikację, ale w ramach testu próbowałem sprawdzić czy sama aplikacja czasami nie robi problemu. A jeśli chodzi o internet to mieszkam w miejscu gdzie nie ma dostępu do kablówek, neti, ups, światłowodów, dlatego mam lte z plusa a teraz jestem na testach internetu radiowego z AirMaxa, która to firma oferuje swój produkt w przyzwoitei cenie z dobrą prędkością.
Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją że jakość obrazu jest różna w zależności od dostawcy internetu. LEPSZY/szybszy internet daje gorsze wyniki? Jest to dla mnie dziwne ale właśnie w takiej jestem sytuacji. Nie mam pojęcia czy jest to wina telewizora, aplikacji w nim zainstalowanych (dedykowanych temu telewizorowi bez możliwości ich odinstalowania, które wymuszają by ich używać) czy samego internetu. Jestem laikiem w tych sprawach i denerwuje mnie sytuacja w której się znalazłem. W sklepie fachowcy od sprzedaży nic mi nie pomogli poza tym bym długo przytrzymał przycisk włączenia/wyłączenia relewizora by android od nowa się załadował. U mnie ta opcja nie działa. Nie wiem jak uruchomić od nowa androida w telewizorze bez odłączenia go od prądu. (nie przywracając ustawień fabrycznych). Na sony to działa.
Dzięki za odpowiedź.