Reasumując temat: płatności zbliżeniowe nie zadziałały nigdy. Zawsze to samo, terminal prosi o spojrzenie na telefon (zegarek), a pod odblokowaniu i ponownej płatności - znowu to samo: spójrz na telefon. Kontakty z telefonu przeszły, nawigacja działa tak jak napisał kolega Don.
Inne problemy jakie napotkałem:
- z czasem przestaje działać "ok google", pomaga tylko reset zegarka do ustawień fabrycznych (esim zostaje),
- bateria nie wytrzymuje nawet dnia - bez nadmiernego użytkowania - pogarsza się to w czasie, chyba, że zrobimy reset , to jest spokój na jakiś czas,
- pomimo różnych wersji ustawień - wykonanie na telefon połączenia przychodzącego kończy się bardzo często wiadomością o niedostępności, po czym po chwili przychodzi SMS, że abonent jest już dostępny - znowu przez jakiś czas można dzwonić,
- z czasem przestają przychodzić powiadomienia o poczcie (gmail), przetestowane różne ustawienia - na początku działa, potem przestaje - chyba, że ... reset.
Zegarek oddałem na niezgodność towaru z umową, wczoraj otrzymałem decyzję o uwzględnieniu i odebrałem kasę w sklepie.