n0r Witam. Mam taki problem z MMS: Jak zalogowany jestem do sieci 3G albo 3G+ to mogę wysyłać MMS-y. Jak zalogowany jestem do sieci LTE albo LTE+ to wyskakuje błąd: "Dane nie zostały wysłane". Zainstalowałem dane APN dla mojego modelu telefonu od T-Mobile. Co robię nie tak?
sebaxx3 Sprawdź dokładnie VPN. Miałem kiedyś podobny problem, okazało się, że karta SIM była uszkodzona. Sprawdź kartę na innym telefonie albo podejdź do salonu T-MobileSent from my Pixel 4 using Tapatalk
n0r sebaxx3 Sprawdź dokładnie VPN. Miałem kiedyś podobny problem, okazało się, że karta SIM była uszkodzona. Sprawdź kartę na innym telefonie albo podejdź do salonu T-Mobile VPN nie ustawione żadne. Musze dorwać inny telefon chyba. Poprzednio byłem w Virgin i było ok.
sebaxx3 VPN nie ustawione żadne. Musze dorwać inny telefon chyba. Poprzednio byłem w Virgin i było ok. Przepraszam, miałem na myśli apn [emoji854] Sent from my Pixel 4 using Tapatalk
n0r Zgłosiłem do BOK. Po 3 dniach miałem SMS że rozwiązali problem. Działa. Więc to chyba błąd jakiś po stronie operatora.
balwanekbuli @n0r Prawdopodobnie wysłali Ci nową konfigurację karty SIM i nie mówię to o ustawieniach ANP to co możesz sam zrobić.