Trochę pokombinowałem. U mnie już komunikat nie występuje. Podjąłem następujące działania:
- skanowanie urządzenia za pomocą antywirusa - Kaspersky;
- skanowanie i wyczyszczenie urządzenia ze zbędnych plikow - Files Google;
- Odinstalowanie oprogramowania / wtyczek: Samsung Galaxy Wear, Health, Accesories Services, Samsung Plugin;
- Zaktualizowanie wersji sklepu Google Play - 23.9.35.21 [0] [PR] 355482950.
Oczywiście biorę pod uwagę, że to rozwiązało problem z wyświetlaniem, natomiast jest to nadal niewiadoma: za co odpowiadał komunikat? Jakie działania podejmował?
Dla innych użytkowników w/w metoda może być nieskuteczna, bo np. Inna konfiguracja urządzenia, inne urządzenie, inne oprogramowanie itp.
Próbowałem szukać w Google informacji nt. tej sprawy, ale bezskutecznie. Może ktoś lepiej ogarnia androida od strony programisty / developera i może znać odpowiedź.