Skocz do zawartości
Insert12345

Orange faktura do zapłaty

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć wszystkim , od 20 grudnia mam arc s'a z orange , abonament Pantera II 70 zł.Po dwóch dniach (ok 22 grudzień) dowiedziałem się ,że można sprawdzać stan pakietów na stronie Orange , wszystko kontrolowałem za pomocą tej stronki , i dzisiaj sobie wszedłem w "płatności -->historia" ,po załadowaniu strony ujrzałem takie coś:

    typ:faktura

    za okres 12.2011

    kwota 295,95 zł

    data wystawienia 26.12.2011

    termin płatności 09.01.2012

    po prostu się przeraziłem kwotą , to jest nie możliwe , jak w 6 dni można nabić prawie 300 zł? :o , dodam ,że wszystko było kontrolowane na stronie orange , i transfer danych był zawsze wyłączany w telefonie , jak myślicie , czy jest to po prostu jakiś błąd na stronie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    watpie, zeby to byl blad. Moze dostawales smsy specjalne ? nie brales udzialu w jakims konkursie smsowym ?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zadzwon i sie dowiedz. Moze jednak miales przy ikonce zasiegu 3g lub h lub E?

    Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zippi

    Pobierz rachunek szczegolowy przed kontaktem z infolinia i zobacza za co Ci tyle podliczylo. Pamietaj tez ze 1sza faktura ze wzgleu na koniecznosc zaplaty 2 okresow rozliczeniowych jest zawsze wyzsza.

    Wysłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    watpie, zeby to byl blad. Moze dostawales smsy specjalne ? nie brales udzialu w jakims konkursie smsowym ?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    smsy specjalnie , czyli ? ;) , nie brałem żadnych udziałów w konkursach , na tym telefonie rozmawiałem max 10 razy i wysłałem 5 sms'ów do znajomych , więc tyle kasy by to nie mogło kosztować

    Zadzwon i sie dowiedz. Moze jednak miales przy ikonce zasiegu 3g lub h lub E?

    Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk

    to jeżeli nawet przy ikonce zasiegu wyskakuje 3g lub h lub E , to dodatkowo ciągnie kase z konta , mimo ,że mam w abonamencie transfer danych 250 mb ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bajor

    Dwa abonamenty z czego pierwszy jest czesciowy (w zaleznosci jak Ci wyliczyli okres rozliczeniowy) Widze ze jak data wystawienia 26 grudzien, to pewnie do 25 okres Ci wyznaczyli, czyli 5 dni z 31 to jest ok 11,30 + 70zl abonamentu za nastepny okres + oplata aktywacyjna (wyczytaj ile, bo moze to byc 50zl lub 100, juz nie pamietam, bo mam jeden numer od 8 lat, chyba ze zrezygnowali z takich praktyk) to juz z tego mamy przynajmniej 130zl. Widzę, ze teraz na ten abonament daja i tak promocje ze 3 miesiace za pol ceny ale widocznie ty sie nie zalapales na to. Internet jest bez limitu danych, czyli po 250mb (a w zasadzie 750mb bo pol giga jest w prezencie) powinien spasc transfer a nie naliczac oplate. A i oczywiscie wyczytales, ze te 250mb bez limitu danych jest jak zaplacisz 25zl miesiecznie? Bo tak to jest 0,5GB z limitem, czyli jak sie wyczerpie to placisz za reszte.

    Moja teoria jest taka: jakie aplikacje zainstalowales z marketu? Bo domyslam sie, ze instalowales cos i zapewne byl to trojan ktory wysylal smsy typu premium. Ewentualnie czy masz jeszcze jakies telefony w orange lub internet? Jesli tak to mozliwe ze zrobili rachunek zbiorczy

    Edytowane przez bajor

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też wziąłem Arc w tej promocji i dostałem fakturę około 100zł. Opłata za aktywacje darmowego numeru(chociaż i tak mam free do orange) - 2x 5zł. Pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy - 10zł.

    Sprawdź szczegółowy biling, bo rachunek jest rzeczywiście o 200zł za duży.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra , wszystko się wyjaśniło ,błąd leżał po mojej stronie , po prostu przesadziłem ze ściąganiem apek i różnymi duperelami :E , wszystko jest opisane na szczegółowej fakturze ;) Niech ten temat będzie dla was przestrogą , i kontrolujcie stan pakietów po każdym dłuższym korzystaniu z internetu ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KunDun
    :o musiałeś naprawdę ekstremalnie pobierać, ja po ostatni miesiąc ledwo połowę z tego 0,5GB zużyłem a korzystam naprawdę dużo :o

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bajor

    Masz dziwną tą panterę, ze masz limit danych ;)

    @KunDun wcale nie musial duzo przesadzić, ja mam abonament z limitem danych, bo ponad poltora roku temu go brałem i za przekroczenie 30mb musiałem zapłacic 70zł :E taki przelicznik fajny ma orange

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x