U siebie również zauważyłem 2 bad pixele (świecą na biało), więc posłałem maila do LG. Pytałem ich o to czy jeśli są owe pixele, to czy przysługuję mi naprawa gwarancyjna. Dostałem taką odpowiedz:
"Szanowny Panie,
Dziękujemy za zwrócenie się do Działu Obsługi Klienta.
Bardzo nam przykro, że produkt naszej marki stał się powodem niedogodnej dla Pana sytuacji.
W celu zamówiena kuriera, który dostarczy P990 do serwisu, prosimy o kontakt z infolinią pod numerem telefonu 801 54 54 54 .
Prosimy o przygotowanie nazwy produktu, jego numeru seryjnego i daty zakupu, a także upewnienie się, czy karta gwarancyjna jest podstemplowana i podpisana przez sprzedawcę.
Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Pana dyspozycji.
Z poważaniem,
Piotr R.
LG Electronics Polska"