Mam takie pytanie, przedłużałem umowę telefonicznie i wziąłem abonament z telefonem, Pan konsultant zapewniał mnie, że umowa będzie obowiązywała dwa lata, po tym czasie muszę zostać dodatkowo przez rok w sieci, ale będę mógł wybrać sobie dowolną taryfę. Dodatkowo miałem otrzymać zwrot 500zł ze strony producenta telefonu, a promocja skończyła się zanim mogłem z niej skorzystać. Teraz przy końcu umowy, okazało się, że ta umowa obowiązuje przez 3 lata i dodatkowo rok będę spłacał telefon i płacił dość duży abonament. Umowę niestety zgubiłem przy przeprowadzce i nie mam jak do niej zajrzeć, jednak pamiętam dokładnie rozmowę i moje kilkukrotne pytanie odnośnie długości trwania umowy. W takim razie, czy mogę zrobić coś, abym otrzymał umowę i nagranie, ponieważ zostałem jawnie oszukany i przy braku pozytywnego rozpatrzenia sprawy przez sieć, jakie kroki mógłbym podjąć, aby tą sprawę rozwiązać.