Witam, czy spotkał się ktoś z samoczynnym restartem s21 Ultra ? Telefon sam się ponownie uruchamia albo wyłącza, zazwyczaj występuje to, gdy jest dłużej nieużywany (np w nocy, rano wstaje i prosi o wpisanie numeru PIN do karty SIM, ale też w ciągu dnia). Nie zauważyłem innych nieprawidłowości działania telefonu. Po wejściu do Samsung Members pojawia się komunikat o automatycznym raporcie o błędach "Twój telefon został nieprawidłowo uruchomiony ponownie lub zawiesił się. Możesz wysłać raport ….". Nadmienię, iż samoczynny restart mam wyłączony (jest taka opcja w ustawieniach baterii), wipe cash był robiony, nawet factory reset bez przywracania kopii zapasowej, karta SIM wyciągana wkładana wielokrotnie.
Przed oddaniem telefonu do serwisu zastanawiam się,co może być przyczyną, może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i umiał temu zaradzić. Wczytując się w fora zagraniczne jest to prawdopodobnie albo problem z oprogramowaniem (ale factory reset powinien załatwić sprawę) albo z podzespołami (płyta główna, bateria). Telefon jest praktycznie nowy, więc szkoda mi wysyłać go do serwisu na "rozbiórkę". Mam słabe doświadczenie z serwisem samsunga jeszcze za czasów S7 edge, gdzie telefon poskładali mi tak, iż co chwile pojawiały się nowe problemy z działaniem (wymieniali ekran, a przestała działać wibracja, później problem z dźwiękiem skutkiem czego telefon lądował w serwisie 3 razy a i tak nie działał jak powinien, natomiast oni twierdzili, że wszystko jest ok).
Zastanawiam się czy wgranie oprogramowania na nowo coś by zaradziło (nigdy tego nie robiłem niestety).
Telefon niebrandowany z wolnego rynku, polska dystrybucja.
PS. Dzisiaj weszła nowa aktualizacja, może ona coś będzie w stanie zaradzić :/