Jeśli szukacie pewnego źródła to lepiej omijać oficjalny sklep Samsunga. Co do samego czasu realizacji zamówienia zastrzeżeń nie mam ale w momencie, gdy coś pójdzie nie tak i zachodzi konieczność rozwiązywania problemu na infolinii, to jest po prostu krzyż Pański. Przy wysyłce pomylili urządzenia - zamiast zamówionego S22U grafitowego 512GB przysłali czerwony 256GB. Wczoraj minęły równe 3 tygodnie od kiedy faktycznie przyjęli zgłoszenie i szczerze mówiąc niewiele się w temacie zadziało. Przez pierwsze 2 tygodnie cisza, na infolinii nic nie wiedzą ponad to, że gdzieś w centrali utknęła sprawa. Jak im na fanpage'u FB napisałem co myślę jeszcze tego samego dnia ktoś w końcu odpisał, że sprawa w realizacji i jest "priorytetowa" a następnego dnia był telefon z pytaniem o reklamowany egzemplarz (mimo, że w zgłoszeniu wszystko dokładnie opisałem i sfotografowałem) oraz adres do wysyłki. Od tego czasu minął kolejny tydzień i znów cisza. Pierwszy raz miałem styczność ze "wsparciem" Samsunga i jestem wyjątkowo zniesmaczony.