Skocz do zawartości
Sobol

PS3 czy XBOX 360

    Rekomendowane odpowiedzi

    Sobol

    Siema

    zamierzam kupić sobie XBOX'a lub PS3 lecz nie wiem co lepsze, chciałbym to kupić pod gry bo kompa to się mi nie opłaca. Czytałem trochę o tym i o tym tylko że jak zawsze 3/4 wypowiedzi są tych co tego nie mają a się wypowiadają liczę na wasze szczere opinie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesz Sobol to jest hmm. Drażliwy temat bo jeden poleci ci PS a drogi Xb.

    Jak rozumiem bedziesz chciał grać przez sieć ? to musisz na orginalnych grach jechać bo Ban :/

    Xbox ma tańsze gry i to za nim przemawia

    Ale PS3 ma blueray

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sobol

    Coś za coś a słyszałem że do Xb można podpiąć jakiś inny napęd optyczny :) chodzi też o to że mam TV 52" i co lepiej pod tym bd śmigać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam oba, wolę Xboxa 360. Jedyne co jest lepsze w PS3 to pad, w x masz bardzo nie naturalnie ułożoną dłoń podczas grania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sobol

    a teraz też poważna sprawa PS3 ma różne wersje Slim itd. i XBOX też ma różne wersje Elite itd tylko którą wybrać nie znam się na tym i czy kupować przerabianą czy orginałke i jak poznać czy nie BAN'owana xD

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bieski
    Napisano (edytowane)

    Poczekaj troche. Na targach e3 MS przedstawi prawdopodobnie x360 w wersji slim. Powinny troche spasc ceny.

    Wszystko zalezy od twoich funduszy, Jesli masz kase na oryginaly bierz PS3 i nawet nie patrz na xboxa :)

    Jesli chcesz grac z rodzina to rowniez nie patrz na xboxa. Na x360 nie ma takich gier jak Buzz, Singstar, little big planet eye pet.

    PS3 z racji BD jest bardziej multimedialny. Na x360 jest tylko wymarly naped HD.

    Jesli nie masz kasy to kup X360 i przerob.

    PS. Mam x360, nie PS3 :D

    Edytowane przez bieski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To zależy czy będziesz chciał przerabiać, jeśli nie to szukaj najnowszego Jaspera w wersji Elite - o ile masz tyle kasy.

    Jak znajdziesz jakiś wynalazek ze starym kernelem to będziesz mógł odpalać gry z pendrive albo dysku. Na najnowszym pozostaje tylko zmiana firmware w napędzie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wersje Xboxa

    Tu chodzi o Pojemność dysku twardego

    Pod TV 52 cale to jasne ze PS3 lepiej pociagnie bo ma HDMI i BluRay

    Ale jezeli nie ma dla ciebie znaczenia kwota gier bierz PS3 :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sobol

    Fundusz mam ok 2 tysiące na Fona / PS3 / XBOX 360 lub coś tam innego (kasa z 18-stki) bo jak czytałem to XBOX 360 ma 720p i 1080i a ja bym chciał 1080p

    Szukam czegoś po kino domowe 5.1 harmon/kardon (głośniki JBL) i TV mam ochotę zrobić wrażenie na rodzince bo z kompa to męczarnia jest odpalać a jak dziewczyna przyjdzie czy koledzy na browarka to tak miło odpalić konsolkę i sobie pograć

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To PS3 bedzie ci ze wszystkim współpracował :D No ba konsolka piwko i odjazd :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x