Mariuszk1x - Witaj , krytykowałem tylko support Samsunga do jest faktycznie do du*y , HTC bardziej mi przypadł do gustu a Motki jeszcze nie wiem bo nie korzystałem z supportu chociaż jedna rzecz mnie ucieszyła , że w momencie premiery Milestone , kupiłem do niej wszystkie możliwe gadżety orginalne czego jeszcze nie spotkałem w mojej 15 letniej karierze komórkowca bo zaczynałem od Centertela w 95 bodajże 🙂. Wiekszość supportów olewa swoje starsze modele i skupia sie na nowych więc nie ma co porównywać że HTC olało jakiś stary model , tak czynia wszystkie supporty , co do Samsunga , przykład Omnia HD , wydali przez rok 3 oficjalne firmware z czego jeden może coś wnosił a to przecież do dzisiaj flagowy model , przynajmniej póki jeszcze nie ma na rynku S9000 🙂 , pozdrawiam kolego
---------- Post dołączono o 00:33 ---------- Poprzedni post napisano o 00:32 ----------
Ja sam sprzedałem Magica, ponieważ stwierdziłem, że HTC po prostu swoich użytkowników olewa. Przesiadam się teraz na Motorolę licząc na możliwość "bycia na bieżąco" z oprogramowaniem. Póki co Motka swojego Milestone'a uaktualniła. Najpierw 2.01, później 2.1. Bardziej ufam Motoroli, tym bardziej, że jeszcze nie ma finalnej wersji FroYo, więc teoretycznie nikt nie ma jeszcze Androida 2.2 i Moto nie zalicza opóźnień.
Witaj
Korzystam z supportów zarówno Samsunga jak i HTC i uwierz mi proszę , Samsung to najgorsze co może spotkać użytkownika , HTC stara się i coś robi no i na szczęście jest XDA :-) , korzystam obecnie już tylko z supportu HTC no i zaczynam z Motką bo zakupiłem też Milestone naszą śliczną 🙂. Napisz jak zaczniesz korzystać , jaka obsługa , pomoc itd. bo fonik bajka , gadżety bajka i wszystkie orginalne dostępne ale jeszcze nie mam info odnośnie supportu Motki , będę wdzięczny za info , pozdrawiam