Skocz do zawartości
mlynek

Wspomaganie nowym softem

    Rekomendowane odpowiedzi

    mlynek

    Witam posiedziałem chwile na postach Samsunga konkretnie na modelu I5700 nad którym zresztą się dłuższą chwile zastanawiałem ale już mi troszkę przeszło :). Stwierdziłem że jednak lepiej w tym wypadku będzie dołożyć troszkę grosza a mieć tel. klasę lepszy( podobno:oczami: ).Użytkownicy tej marki strasznie narzekali że samsung słabo wspomaga swój sprzęt i woli wypuszczać co chwile nowe modela a stare olewa. Nie to co np. HTC chciałbym usłyszeć opinie kompetentnych osób jak to jest w wypadku motoroli czy kupując milestone będę mógł przez jakis czas liczyć na wspomaganie ze strony firmy czy też maja podejscie typowo zarobkowe a mające klienta troszkę w poważaniu :confused czyli kupiłes to teraz radz sobie sam ? czy wręcz odwrotnie ? czekam na odp. bo jest to ważna inf. a telefon muszę wybrać na dniach :zakrecony:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    R2-D2
    kupując milestone będę mógł przez jakis czas liczyć na wspomaganie ze strony firmy

    to trzeba Motorole spytac albo Playa ktory Ci sprzeda telefon ;)

    Wsparcie produktu zależny tylko wyłącznie od ilości sprzedanych egzemplarzy, będzie ich dużo to pewnie będą update'y do czasu aż pojawi się nowy hit sprzedaży.

    A społeczność użytkowników jest duża jak sam widzisz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem co Ty czytasz kolego :).

    Samsung wydaje praktycznie co miesiąc albo i częściej nowe wersje softu opartego na 2.1 do Spicy, posiadacze HTC Hero (telefonu roku 2009) do dzisiaj nie doczekali się aktualizacji powyżej 1.5.

    No rzeczywiście, Samsung nie wspiera swoich telefonów, nie to co HTC xD.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprite

    raven_raven - ale farmazony pieprzysz za przeproszeniem. Podaj kod jednej OFICJALNEJ aktualizacji do systemu 2.1 od Samsung Electronics POLSKA. Za granicą też HTC lepiej wspiera swoje urządzenia, np w Hong Kongu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mlynek

    Wyczytałem to na tym forum w dziale Samsung I5700 w temacie kiedy będzie oficjalnej wersji androida 2.1 dla naszego kraju. Która zresztą ukazuje się z miesiąca na miesiąc i dalej jej nie widać jak jest tam napisane. Wiec jak masz wyskakiwać w takimi tekstami to lepiej nie odp. na moje pytanie a sam sobie lepiej posledz forum w szególnosci tematy dotyczące twojego tel. bo tam wiekszosć inf. wyczytałem. A Panu Sprite dziękuję za naprostowanie Pana ravena i jego ataku na moją osobę ;) taż że czekam na opinie że tak powiem starych wyjadaczy w tym temacie :o

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    To i ja się podpiszę pod kolegami którzy twierdzą , że Samsung ma gdzieś userów ponieważ prowadzę małe forum Samsunga i raczej jestem na bieżąco w kwestiach softu , firmware itd. Samsung ma w du**e aktualizacje itd. , taki flagowy model jak Omnia HD wydali w ciągu roku może 3 firmware które tak naprawdę nie wiele wniosło a na takie śmieszne foniki jak Avilla już w tym roku wydali 3 firmware pozostałe modele nie ciekawie wyglądają pod tym względem , support Samsunga to totalne nieporozumienie i porównanie supporty Samsunga do HTC , to tak jakbyś kolego Raven porównał maluszka do Audi :-) , Samsung pod tym względem jest znacznie w tyle a żeby rozwiać Twoje wątpliwości , powiem że korzystam i z fonów Samsunga jak również z HD2 i Milestone a więc mam jakąś skale porównawczą bo bywam na kilku forach i tuninguje te fony i bacznie śledzę nowinki :-) . Pozdrawiam kolego Raven ale tym razem troszke Cię poniosło z tym Samsungiem :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam

    To i ja się podpiszę pod kolegami którzy twierdzą , że Samsung ma gdzieś userów ponieważ prowadzę małe forum Samsunga i raczej jestem na bieżąco w kwestiach softu , firmware itd. Samsung ma w du**e aktualizacje itd. , taki flagowy model jak Omnia HD wydali w ciągu roku może 3 firmware które tak naprawdę nie wiele wniosło a na takie śmieszne foniki jak Avilla już w tym roku wydali 3 firmware pozostałe modele nie ciekawie wyglądają pod tym względem , support Samsunga to totalne nieporozumienie i porównanie supporty Samsunga do HTC , to tak jakbyś kolego Raven porównał maluszka do Audi :-) , Samsung pod tym względem jest znacznie w tyle a żeby rozwiać Twoje wątpliwości , powiem że korzystam i z fonów Samsunga jak również z HD2 i Milestone a więc mam jakąś skale porównawczą bo bywam na kilku forach i tuninguje te fony i bacznie śledzę nowinki :-) . Pozdrawiam kolego Raven ale tym razem troszke Cię poniosło z tym Samsungiem :-)

    nie jestem z tych co chwala to co maja ale samsung już ma oficjalną aktualizację a co z hero czy innymi starszymi modelami htc ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shaka

    Spica to nowszy tel od hero i innych, a co z aktualizacja do i7500 ? ;P dobrze ze pracuja nad herosem, a modowanych 2.1 dla hero to nie ma?? Htc ma ponoc najwiekszy nieoficjalny support.

    Sent from my Milestone using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    glugi

    Ja sam sprzedałem Magica, ponieważ stwierdziłem, że HTC po prostu swoich użytkowników olewa. Przesiadam się teraz na Motorolę licząc na możliwość "bycia na bieżąco" z oprogramowaniem. Póki co Motka swojego Milestone'a uaktualniła. Najpierw 2.01, później 2.1. Bardziej ufam Motoroli, tym bardziej, że jeszcze nie ma finalnej wersji FroYo, więc teoretycznie nikt nie ma jeszcze Androida 2.2 i Moto nie zalicza opóźnień.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mariuszk1x - Witaj , krytykowałem tylko support Samsunga do jest faktycznie do du*y , HTC bardziej mi przypadł do gustu a Motki jeszcze nie wiem bo nie korzystałem z supportu chociaż jedna rzecz mnie ucieszyła , że w momencie premiery Milestone , kupiłem do niej wszystkie możliwe gadżety orginalne czego jeszcze nie spotkałem w mojej 15 letniej karierze komórkowca bo zaczynałem od Centertela w 95 bodajże :). Wiekszość supportów olewa swoje starsze modele i skupia sie na nowych więc nie ma co porównywać że HTC olało jakiś stary model , tak czynia wszystkie supporty , co do Samsunga , przykład Omnia HD , wydali przez rok 3 oficjalne firmware z czego jeden może coś wnosił a to przecież do dzisiaj flagowy model , przynajmniej póki jeszcze nie ma na rynku S9000 :) , pozdrawiam kolego

    ---------- Post dołączono o 00:33 ---------- Poprzedni post napisano o 00:32 ----------

    Ja sam sprzedałem Magica, ponieważ stwierdziłem, że HTC po prostu swoich użytkowników olewa. Przesiadam się teraz na Motorolę licząc na możliwość "bycia na bieżąco" z oprogramowaniem. Póki co Motka swojego Milestone'a uaktualniła. Najpierw 2.01, później 2.1. Bardziej ufam Motoroli, tym bardziej, że jeszcze nie ma finalnej wersji FroYo, więc teoretycznie nikt nie ma jeszcze Androida 2.2 i Moto nie zalicza opóźnień.

    Witaj

    Korzystam z supportów zarówno Samsunga jak i HTC i uwierz mi proszę , Samsung to najgorsze co może spotkać użytkownika , HTC stara się i coś robi no i na szczęście jest XDA :-) , korzystam obecnie już tylko z supportu HTC no i zaczynam z Motką bo zakupiłem też Milestone naszą śliczną :). Napisz jak zaczniesz korzystać , jaka obsługa , pomoc itd. bo fonik bajka , gadżety bajka i wszystkie orginalne dostępne ale jeszcze nie mam info odnośnie supportu Motki , będę wdzięczny za info , pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x