Dzień dobry 😉
Jestem posiadaczem One+ Nord 2, z systemem Android 13, OxygenOS 13.0 Official Version.
Od poprzedniej aktualizacji mam problem z wyborem aplikacji do działania (nie wiem jak to fachowo opisać/nazwać), ale chodzi mi o to, że np. w aplikacji bankowej - np. AliorBank, mam możliwość połączenia się z bankiem po werfyikacji online. Wtedy aplikacja chce automatycznie zadzwonić na infolinię, i ze względu na to, że mam 2 karty SIM, to telefon zawsze prosi o wybór karty SIM.
Jeżeli próbuje wykonać połączenie przez jakąś aplikację, która ma taką funkcję (właśnie jak AliorBank, czy inne tego typu, więc nie jest to wina appki), to nie mam możliwości wyboru wykonania telefonu.
Załączam zdjęcia, które pokazują o co mi chodzi (może ktoś mnie zrozumie).
Może kwestia jest wyboru aplikacji do dzwonienia (widoczne są tylko te 3 przy wyborze), może ta appka, która tam jest, to nie jest TELEFON? Ale jeśli nie ma jej tam, to dlaczego?
Ktoś się spotkał z takim problemem, lub wie jak do tego dojść, aby "naprawić"? 😉
EDIT:
Dodam, że jak wyłączę jedną kartę SIM i działam tylko na jednej, to aplikacje wymuszają połączenie telefoniczne i ono działa prawidłowo.