Skocz do zawartości
Miśko

Słuchawki do galaxy ace

Rekomendowane odpowiedzi

Miśko

Witam

Chciałem kupić jakieś dobre słuchawki do tel samsung galaxy ace (głównie do słuchania muzyki) - poszukałbym na allegro ale nie znam się, możecie mi podrzucić jakiś link?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    bubert

ja aktualnie uzywam coloudów i nie narzekam ;D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie mozna polecac sluchawek poniewaz kazdy oczekuje czegos innego :D ja np. uzywam tylko sluchawek kanalowych poniewaz tylko takie mnie zadawalaja :) Co do modelu konkretnego ciezko ocenic poprostu musisz poprubowac:D ja jak chce posluchac muzyki to podlaszam asa pod swoje 5.1 :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja używam soundmagic. pl 50 do tego poweramp i jest ok:) słucham metalu

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Qane

Tak jak koledzy wyżej napisali - co kto lubi.

Ja preferuję tylko słuchawki dokanałowe, tonacja bardziej mi odpowiada i nie muszę słuchać muzyki maksymalnie głośno, tłumienie dźwięków otoczenia zewnętrznego jest bardzo dobre, przez co bardzo ładnie wszystko słychać (ze słuchawki).

Słucham głównie trance, muzyki klubowej, czasami trochę klasyki.

Posiadam SE-MH610 bodajże (ale muszę mieć do nich przejściówkę, bo się kolejność pin'ów na wtyczce nie zgadza).

Oprócz tego mogę Ci polecić tylko te popularniejsze modele - Creative EP 630, SoundMAGIC PL10/11, Sennheisery CX 300/400/500.

Ponoć Philips (lub Panasonic, nie pamiętam) wypuścił kiedyś parę modeli udanych dokanałówek, ale nie miałem styczności więc się nie wypowiem.

Przy zakupie musisz uważać na podróbki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi