Witam. Poświęciłem dzisiejsze popołudnie na przeszukiwanie forum w celu rozwiązania mojego problemu, lecz rozwiązania nie znalazłem, więc tworzę nowy wątek.
Wszystko rozchodzi się o dostęp do Internetu w sieci ERA. Korzystam z niego prawie codziennie, więc tym bardziej jest to męczące. Mianowicie nie idzie otworzyć żadnej strony, zsynchronizować poczty czy przejrzeć map - zero połączenia. Dane są wysyłane, ale nie przychodzą żadne. Teraz co próbowałem:
1. Przede wszystkim ustawienia APN - sprawdziłem je dokładnie ze stroną ERY i innymi i są w 100% poprawne. Mało tego, zresetowałem konfigurację APN do standardowej (telefon z ery, karta z ery), jednak bezskutecznie. Chciałem także wysłać ustawienia z www.era.pl , jednak i5700 z tego co widzę nie ma liście (?).
2. Dotychczas korzystałem ze znanego programu APNDroid - nie sprawiał żadnych problemów. Przed rozpoczęciem 'sesji' odpalałem poprawne ustawienia APN i wszystko śmigało. Po zakończeniu wyłączałem i nie było żadnego problemu. Program ten nawet usuwałem, jednak bezskutecznie.
3. Przez Wi-fi wszystko działa w jak najlepszym porządku - zero problemów.
4. Stało się to raczej z 'dnia na dzień' - nie przypominam sobie, bym dokonywał jakichkolwiek modyfikacji w programach/telefonie.
5. Może to nie jest tylko mój problem a wina leży po stronie Ery? Jak to wygląda u was?
6. Telefon wyłączałem i włączałem, próbowałem przełączać pomiędzy siecią 2G.
7. 2.1 - update 1 (I570EXXJC1)
8. Mam nadzieję, że nie będzie potrzebny hard-reset.