Witajcie,
Temat zapewne jest znany, ale jak dotąd nie znalazłem odpowiedzi w internetach. Serwis Samsunga nie pomoże, ale jestem pewny, że to nie przez brak możliwości technicznych, a przez celowe działanie by naciągnąć klienta. Do rzeczy.
Galaxy S22, w 100% sprawny technicznie, został wylogowany z aplikacji FindMyPhone, po czym został zablokowany. Dane na szczęście zostały wcześniej zgrane, dlatego nie zależy mi na ich zachowaniu. Próbuję przywrócić ustawienia fabryczne, ale żadnym sposobem nie idzie tego zrobić. Nie da się wejść w boot menu, ani w download menu. Telefonu nie można wyłączyć bo wszelkie kombinacje klawiszy jedynie restartują system. Nie wierzę, że nie ma absolutnie żadnej możliwości wykasowania pamięci i wgrania nowego softu! Nieważne jakim sposobem, ani jaki Android zostanie wgrany - chcę tylko mieć możliwość użytkowania telefonu, za który zapłaciłem.
Proszę o pomoc. Za pomoc się odwdzięczę.
Pozdrawiam, Maciej