yanes
To tylko informacja że urządzenie jest zarejestrowane w usłudze KnoxGuard. Aktywność i status sprawdzi tylko user Premium membership. W Polsce tylko jeden operator podpisał współpracę z Samsungiem i jest to Plus.
Po za tym autor napisał też na XDA i oczekuje na konkretną informacje, a nie zgadywanie.
Jakiej konkretnej informacji kolega oczekuje? Takiej jak na przykładowym zrzucie. Czy telefon należy do operatora, bo póki co go straszycie.
https://xdaforums.com/t/my-s24-ultra.4684006/#post-89636767
@pawel888 ktoś tam zaproponował tobie zmianę CSC, wiedz, że takiej zmiany nie dokonasz, masz "czysty" ROM EUX, końcówka CRO oznacza dystrybucję, co już wiesz, tak samo jak ma Orange, czyli: EUX/-/EUX/OPV. A co do blokowania to brak wiedzy.
Można jeszcze napisać do Samsunga z prośbą o sprawdzenie go wysyłając Serial number oraz IMEI1 przez Samsung Members. Jakie będą informacje zwrotne w przypadku tych spoza EU to nie wiem.
A teraz powyższe aplikacje które pokazałeś wyżej. Zobacz, mam tą samą aplikacje ma moim A71 (Android 13). Zależy to od urządzenia, dostawcy, karty SIM - mam czysty XEO, SIM PL (NJU). Mają ją wszystkie Galaxy (aplikacja systemowa - osadza się w systemie i generuje różne promocje, reklamy itd.)
Te aplikacje to adware❗️i należy je czym prędzej usunąć z urządzenia tym narzędziem.
https://forum.android.com.pl/topic/377758-galaxy-s22-ultra-wylaczanie-aplikacji-systemowych-sposobymozliwoscidyskusja-ogolna
Garść informacji co to są za aplikacje:
7 post ⬇️
https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/how-do-i-get-rid-of-appcloud/td-p/7918282
https://www.tipwho.com/article/what-is-appcloud-appcloud-android/
Nawet sam Samsung zaleca je wywalić jeśli są z nią problemy:
https://docs.samsungknox.com/admin/knox-platform-for-enterprise/knox-service-plugin/kbas/kba-954-unable-to-access-home-screen/
Jak to mówią, nie znasz dnia ani godziny z kim może jeszcze współpracować Samsung 😠 (🤫)